×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجلیل از جانبازان سرافراز شرکت دخانیات ایران

مراسم گرامیداشت روز جانباز با حضور دکتر شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در نمازخانه مرکزی مجتمع دخانیات تهران برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران؛ مراسم گرامیداشت روز جانباز همزمان با جشن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با تجلیل از مقام شامخ جانبازان و با حضور دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره و جمعی از مشاورین، مدیران ستادی و کارکنان در محل نماز خانه مرکزی مجتمع تهران برگزار گردید.

دکتر شیخان در این مراسم با بیان اینکه واژه جانباز بسیار ارزشمند و مقدس است، گفت: این انسان های شریف در یک برهه‌ای از زمان، همه هستی خود را در کف اخلاص گذاشته و با مجاهدت و از خودگذشتگی خود باعث شدند تا ملت ما در آرامش و امنیت باشند.

وی افزود: با مشاهده وضعیت امروز، به از خود گذشتگی و جانفشانی این عزیزان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس ایمان میاوریم که چه فداکاری هایی کردند و چه امنیتی را برای ما به ارمغان آوردند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خاطر نشان کرد: جانبازان، شهدای زنده هستند، شهدایی که در واقع بخشی از وجود خود را برای دین اسلام، ولایت و امنیت مردم تقدیم کردند.

گفتنی است در این مراسم ضمن اقامه نماز ظهر و عصر و مولودی خوانی، از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی و مجتمع تهران توسط دکتر شیخان با اهدای لوح، تقدیر و قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.