×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرزاد فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در آیین نکوداشت کارکنان بازنشسته گفت: سازمان تامین اجتماعی باید تامین کننده خوبی برای خانواده ها در آینده باشد.

وی اظهار داشت: ارتباط کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با این سازمان بعد از بازنشستگی قطع نمی شود چرا که به عنوان یک بیمه شده و دریافت کننده مستمری بازنشستگی و سایر خدمات از جمله خدمات درمانی با سازمان در ارتباط هستند.
دکتر فیروزی افزود: برای یک کارمند در طول ۳۰ سال خدمت هزینه‌های زیادی صرف شده است تا تجربیات ارزشمندی را کسب کند پس این فرد نباید رها شود چرا که یک خسارت برای سازمان محسوب می شود.
وی تاکید کرد: صندوق تامین اجتماعی به منزله کشتی است که ۴۵ میلیون نفر از مردم کشور راکب آن هستند پس باید تامین کننده خوبی برای خانواده ها در آینده باشد و یکی از راه‌هایی که این کشتی به مسیر درستی هدایت شود، انتقال دانش و تجربیات بازنشستگان به نسل جوان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از بازنشستگان درخواست کرد با ارائه پیشنهادها و راهکارهای حل مشکلات بر اساس مهارت ها و تجربیات ارزشمندشان یاریگر سازمان در ارائه خدمات بهتر باشند.
دکتر فیروزی خاطرنشان کرد: بازنشستگی یک فصل جدید از زندگی است که باید از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرد و تحرک، برنامه ورزشی خوب و کنترل سلامت جسمانی، از جمله برنامه‌هایی است که باید به آن توجه کرد.
در پایان این مراسم، از سید مهدی موسوی نژاد، سعید وجاهت، سیما کاظمی، مهدی اصغری، فتح الله نخعی و مهدی اصغری که در سال ۹۹ به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.