×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس پاسداشت فرهنگ مقاومت و شهادت را رسالتی همگانی خواند و از تجدید دیدار با سه همکار بازنشسته آزاده خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس، روز گذشته و به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن گروهی از مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از جمله حجت‌الاسلام میرشکاری مشاور فرهنگی و بیژن شبانکاره، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج با حضور در منزل خانواده همکاران آزاده‌ی بازنشسته پژمان محرم، الیاس جمشیدی و مالک دهقانی با این خانواده‌ها دیدار کردند.
«سعید خادمی پور» در حاشیه این دیدار امنیت، استقلال و شکوفایی امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست و گفت: این افراد با ایمان مثال‌زدنی و با توسل به اعتقادات راستین، جان خود و رفاه خانواده شان را در طبق اخلاص گذاشتند و چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی آنان نبود، امروز مشخص نبود سرنوشت ایران اسلامی چه می‌شد.
خادمی با تاکید بر این که مقاومت باید به الگوی عملی همه‌ی ما تبدیل تا بسیاری از مشکلات در عرصه های مختلف مرتفع خواهد شود، اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران یکی از اساسی‌ترین رویکردهای فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به حساب می‌آید و ما معتقدیم پاسداشت این عزیزان جلیل‌القدر به مثابه‌ی پاسداشت فرهنگ مقاومت و شهادت است و رسالتی عمومی برای همگان خواهد بود.
وی در ادامه شنیدن و نشر خاطرات و سیره‌ی آزادگان را ضامن تداوم انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: هر آن چه داریم از شهدا و ایثارگران است و امیدوارم بتوانیم در جبهه اقتصادی نیز بر اساس سیره‌ی آنان گام بر داریم.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان عمل به توصیه‌های شهدا را برابر با توجه به تمامی آرمان های انقلاب خواند و تاکید کرد: مردم همواره خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا، آزادگان، ایثارگران و خانواده ایشان می دانند و مسوولان نیز به سهم خود باید ایستادگی آنها را ارج نهند و در راستای ترویج این مکتب تمام تلاش خود را داشته باشند.
گفتنی است در پایان این دیدارها الواح تقدیری با امضای مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به آزادگان تقدیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.