×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک دی بر نقش ویژه روسای شعب در بهبود عملکرد بانک و نیز اهمیت توجه به خواسته‌ها و نیازهای نیروی انسانی به منظور تحقق اهداف بانک تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در مراسم معارفه سرپرست معاونت شعب و سرپرست مدیریت سرمایه انسانی بانک با بیان این که رئیس شعبه باید شاخص هایی مانند رشد افزایش منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات غیرجاری و جذب مشتریان جدید را مداوم پیگیری کند، گفت: باید با رعایت قوانین و مقررات، جذابیت لازم به منظور حفظ مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید در شعب بانک ایجاد شود.

وی همچنین راه اندازی دوره‌های آموزشی مستمر برای تمامی کارکنان در همه سطوح را خواستار شد و افزود: باید دوره‌های ویژه و تخصصی برای افراد متناسب با جایگاه سازمانی تعریف و عملیاتی شود تا کارکنان با همه مفاهیم و موضوعات بانکی به طور نسبی آشنایی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل بانک دی همچنین بر لزوم طراحی بسته‌های اعتباری ویژه اقشار مختلف از جمله پزشکان، وکلا، اصناف و سایر صنوف تاکید و خاطرنشان کرد: باجه‌های حاضر در سازمان‌ها باید حداکثر تعامل میان بانک و آن نهاد را ایجاد کرده و برای جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنند.

در این جلسه سید محمود احمدی رئیس هیئت‌مدیره ؛امیر عباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شعب نیز حضور داشتند و

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.