×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان و رؤسای ادارات کل بانک حضور داشتند، بر لزوم برنامه ریزی در راستای رفع ناترازی و بهبود تراز نقدینگی، کسب سهم از بازار و به دنبال آن خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان در نیمه دوم سال تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترین دارایی بانک را نیروی انسانی آن دانست وافزود: سال گذشته با وجود تمامی موانع و محدودیت ها یک درصد از سهم بازار را کسب کردیم و امسال نیز باید همکاران تاپایان سال با عزم جدی و گام بلند با تکیه بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و دانش خود برای تحقق دو درصد از سهم بازار تمام توان خود را بکار بگیرند.

دکتر نجار زاده ادامه داد: این هدف دور از دسترس نیست اما اگر بخواهیم بی شک می توانیم حتی بالاتر از هدف را محقق کنیم.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند وخلاق آن دانست و ادامه داد: اهداف و نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کارِ گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به اهداف حرکت کنیم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌آفرین همانند قبل در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع جانشین پروری و انتصابات در بانک نیز براساس شایسته سالاری دنبال می شود.

وی شعب را ویترین بانک دانست و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و از ابزارهای مختلف در جهت رفع دغدغه همکاران محترم استفاده خواهد شد.

وی در این همایش دستور رسیدگی و پیگیری سریع به حل مشکلات بخش فناوری بانک را در قالب یک کارگروه صادر کرد و در ادامه مهمترین مسئله بانک را در حال حاضر گسترش خدمات غیر حضوری و توسعه سامانه ها برشمرد.

در ادامه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب که محدودیت ها و کمبودها باید در شعب و بین همکاران مدیریت و با یک برنامه ریزی درست حل و فصل شود، گفت: همکاران با رفتار درست و منطقی نباید محدودیت های شعب را به مشتریان انتقال دهند.

وی نیروی انسانی بانک را یکی از مهمترین دارایی های بانک برشمرد و افزود: انتظار داریم همکاران امور محوله را با تمام توان پیش ببرند تا به هدفگذاری های پیش رو دست یابیم.

شفیعی راه برون رفت از مشکلات را داشتن یک برنامه و هدفگذاری درست دانست و افزود: به دنبال جذب نیرو در بانک هستیم تا موضوع کسری کادر را حل کنیم .

در بخشی از این همایش پنل تخصصی با حضور حسن مونسان عضو هیأت مدیره و معاون‌امورشعب، محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول، نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع و احمد علیخانی دهقی رئیس اداره کل عملیات بانکی برگزار شد که به بیان مسائل و موضوعات مربوط پرداخته شد.

ارائه گزارش در بخش های مختلف توسط کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب استان فارس، بیان دیدگاه ها و پرسش و پاسخ با همکاران از دیگر بخش های این همایش بود.

در بخش دیگری از این همایش نیز شاخص های عملکردی اداره امور شعب استان فارس در بخش های مختلف توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر بخش های این همایش، کارکنان به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.

گفتنی است، این همایش با معرفی و تقدیر از کارکنان موفق در استان فارس به پایان رسید.

لازم به ذکر است دکتر نجارزاده در جریان سفر به استان فارس از شعبه صنایع بازدید کرد و از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و مشتریان، نحوه ارائه خدمات به مشتریان را بررسی کرد.

همچنین در این سفر مرکز رفاهی و درمانی شیراز که به همت موسسه همیاری کوثر ساخته شده است، توسط دکتر نجارزاده افتتاح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.