×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در تامین قطعات، گفت: در راستای حمایت از تولید در پروژه داخلی‌سازی قطعات، هرآنچه به شرط کیفیت و قیمت رقابتی در گروه های قطعه ساز داخلی تولید شود، در مونتاژ مجموعه های مختلف ایران‌خودرو مورد استفاده قرارمی گیرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- علیمرادن عظیمی در بازید از شرکت قطعات محوری خراسان افزود: در تولید داخلی باید ابعاد مختلف پروژه به لحاظ کارشناسی و چگونگی اجرا مورد بررسی قرار گیرد تا امکان‌پذیرترین راه اجرا شود.
وی اضافه کرد: شرکت های قطعه ساز استان خراسان رضوی باید اجرای طرح های توسعه ای خود را در اولویت قرار دهند.
عظیمی با اشاره به پروژه داخلی سازی پلوس گفت: این پروژه به لحاظ ارزبری در کشور بسیار حائز اهمیت است و هرچه سریع‌تر باید به مرحله اجرا برسد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر تامین قطعات از منابع داخلی، گفت: هیج کس حق خرید قطعه خارجی مادامی که تولید داخلی با کیفیت مشابه خارجی موجود است را ندارد و در صورت ثبت سفارش، باید علت سفارش خارجی با دلایل منطقی ارایه شود.
عظیمی اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی و نظم در اجرای پروژه‌ها، شاهد جهش های خوبی در افزایش کیفیت باشیم.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین در بازدید از مجموعه الکتریک خودرو شرق با بیان این که این مجموعه سرمایه ای برای مجموعه ایران خودرو است، آن را مجموعه ای تولیدی پویا و متفکر برشمرد و افزود: ما همه حمایت خود را به کار می گیریم تا الکتریک خودرو شرق به جایگاه اصلی خود در صنعت خودرو برسد و سایر مجموعه های خودرو سازی از دانش فنی این گروه بهره ببرند.
وی بر افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه تاکید کرد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.