×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد در مراسم تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان مدیریت درمان با اشاره به اهمیت انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به آیندگان گفت: گفت: جوانان مخلص و با ایمان ایران اسلامی دل از این دنیا کندند و با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کردند و با نثار جانشان در راه حفظ اسلام، تمامیت ارضی و کیان مملکت، استقلال را به میهنمان به ارمغان آوردند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: همه مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم بنابراین باید برای ادای دین به آنها  اجازه ندهیم با دور شدن از سالهای دفاع مقدس، یاد و خاطره آن دوران کم رنگ شود و شهدا و رزمندگان ما که برای حفظ وطن جان خود را با خدا معامله کردند، به ورطه فراموشی و بی توجهی گرفتار شوند.
دکتر نویدی فرد ابراز داشت: خدمت به ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس مایه افتخار است و حضور این عزیزان در این مجموعه و همکاری با آنان، برکات زیادی را هم به لحاظ شخصی و هم به لحاظ سازمانی نصیبمان کرده است و می دانیم که اگر قدمی هر چند کوچک برای آنها برداریم، عواقب خیر آن به خود ما بر می گردد و در همین دنیا نیز پاداش آن را دریافت خواهیم کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین در تجلیل و تکریم بازنشستگان گفت: بازنشستگان از سرمایه های گران بهای دستگاه ها و سازمانها محسوب می شوند و احترام به آنان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم است.
وی افزود: ارج نهادن به ۳۰ سال فعالیت صادقانه همکارانی که با دل و جان در شرایط مختلف برای اعتلا و سربلندی مجموعه تلاش کردند وظیفه ذاتی ماست و باید از تجربه آنها در اقدامات و برنامه ها به نحو شایسته استفاده کرد.
در این مراسم با اهداء لوح از ایثارگران و بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.