×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه کوثر برگزیده کشوری شد

اجرای مرحله اول طرح جامع عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و مسئولیت قرارگاه اجرایی آن، شرکت بیمه کوثر را به عنوان دستگاه برگزیده در زمینه رعایت مصوبه و شاخص‌های مذکور معرفی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، براساس ارزیابی مولفه‌های طرح حجاب و عفاف ابلاغی از سوی وزارت کشور به همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور، پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته در نهایت شرکت بیمه کوثر، دیوان عدالت اداری، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور، بانک رسالت، وزارت دادگستری، مرکز ملی فضای مجازی و بنیاد شهید را به عنوان برگزیدگان در اجرای مفاد این طرح معرفی شدند.

مدیر امور فرهنگی و نظارت بیمه کوثر بر ضوابط شرعی در این خصوص خاطرنشان‌کرد: حضور شرکت ارزشمدار بیمه کوثر در بین منتخبان اجرای این مصوبه یکی از افتخارات شرکت است.

حجت الاسلام ابوالفضلی با تاکید بر اینکه رعایت اصول اخلاق ارزشی و حرفه‌ای همواره در بیمه کوثر ساری و جاری بوده است، افزود: خوشبختانه همکاران ارزشی ما در طی این سال‌ها همواره بر اساس آموزه‌های دینی و اخلاقی عمل کرده‌اند و به همین علت در صنعت بیمه از این نظر به عنوان یک مجموعه شاخص و نمونه شناخته می‌شویم. امروز هم که شاهد ابلاغ و اجرایی شدن این طرح هستیم، به حمد الهی همه عزیزان پیش از این نیز مقید به مراعات این موازین بوده‌اند.

وی سلامت اخلاقی در جنبه‌های مختلف را یکی از عوامل مهم توفیق چشمگیر شرکت ارزیابی کرد و گفت: وجود منشور اخلاقی و همچنین اصول لازم الرعایه مکتبی وزارت دفاع و شاخص های ابلاغی این طرح باعث شده همکارانم با مدنظر قراردادن اصول مذکور به انجام وظایف و پیشبرد امور سازمانی بپردازند. از سوی دیگر اخلاق حسنه و تلاش برای خدمت به همنوع که از مصادیق خیر کثیر است را نیز می‌توان از دیگر نتایج عمل به دستورات دینی و دوری از نواهی آن برشمرد که به گواه آمار و نظر مشتریان در بیمه کوثر تا حد قابل قبولی وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.