×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران ، پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران در افتتاحیه ساختمان جدید سرپرستی شیراز بیمه “ما” گفت: صنعت بیمه به مثابه یک موسسه اعتباری می تواند نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور ایفا کند.

پورکیانی ضمن تبریک به مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سهامداران شرکت افزود: روند فعالیت شرکت بیمه “ما” روند خوبی بوده و اینکه امروز گرد هم آمدیم تا ساختمان جدید بیمه “ما” را افتتاح کنیم باعث خرسندی است.

وی گفت: بحث مالکیت شعبه، موضوع مهمی است و پیام آور یک اطمینان بخشی است، ما در صنعت بیمه کارمان بخشیدن اطمینان و آرامش به مردم و جامعه است؛وقتی مالک نیستیم، نمیتوانیم وعده آرامش بدهیم.

کار دیگری که در صنعت بیمه ناگریز به انجام آن هستیم این است که بتوانیم نقش خود را در حاکمیت و اقتصاد کشور پررنگ کنیم، مشابه همین کاری که شرکت بیمه “ما” با طراحی فرابیمه موفق به انجام آن شده است.

بانک ، بورس و بیمه باید در کنار همدیگر قرار بگیرند و بتوانند هم محصولات جدید و هم ابزار های جدید مالی ، پولی و بیمه ای تعریف کنند.

یکی از اتفاقات خوبی که در بیمه “ما” رخ داده است، تولید پرتفوی خوب و با کیفیت و برقراری توازن پرتفوی بین رشته های مختلف است که نشاندهنده این است که کار بیمه گری در شرکت به خوبی در حال انجام است.

منبع: بیمه ما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.