×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه سرآمد همه خدمات اقتصادی و اجتماعی است

بیمه سرآمد همه خدمات اقتصادی و اجتماعی است و آنهایی که در این رشته فعالیت می کنند باید قدر این خدمت رسانی به مردم را بدانند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع اعضای شورای هماهنگی بیمه ای استان اصفهان با بیان این مطلب گفت؛ خدا هم به کارکنان و شاغلان این بخش نظر دارد.
دکتر سید محمدکریمی با بیان این نکته که تحریم ها باعث شد که دانش و توانمندی داخلی بیمه ای تقویت شود گفت ؛ تا قبل از تحریم ها توانِ اندکی برای تعیین حق بیمه های ریسک های بزرگ در کشور وجود داشت ولی تحریم باعث شد که این دانش و تخصص هم به شکل جدی وارد ادبیات فنی و تخصصی بیمه ای شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی استان اصفهان، برگزاری این انتخابات را سمبل اخلاق و فرهنگ دانست و گفت : وجود این شوراها در استان بدون صرف هزینه اندک باعث برقراری ارتباط مطلوب اداری و تشکیلاتی بین بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران با استان ها شده است .
وی درپایان سخنان خود با اشاره مجدد به انتخابات ِسالم ِبرگزارشده گفت ؛ بیمه خیرِکثیر است و همکاران این حوزه قطعا در آینده از داشتن چنین شغلی گلایه نخواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.