×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت بیمه رازی در سال جاری با وجود آنکه جذب نماینده در صنعت بیمه کشور با کاهش ۱۳ درصدی مواجه بوده، ۷۵ نماینده حقیقی و حقوقی را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ جذب کرده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت بیمه رازی در سال جاری در مسیر خود جذب نمایندگان بیشتری را در دستور کار خود قرار داده که تا به امروز روند قابل توجهی در این زمینه به ثبت رسیده است.

شرکت بیمه رازی در انتهای شهریورماه سال جاری ۱۳۳۳ شبکه فروش فعال داشته که از این میزان ۱۱۲۸ نماینده حقیقی، ۹ نماینده حقوقی و ۱۹۶ عمر (زندگی) با شرکت بیمه رازی همکاری دارند.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که ۵۸ درصد شبکه فروش را خانم‌ها و ۴۲ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که ۶۳ درصد نمایندگان دارای مدرک کارشناسی، ۲۲ درصد دیپلم و فوق دیپلم، ۱۴ درصد کارشناسی ارشد و ۱ درصد دکتری و بالاتر هستند.

براساس این گزارش ۷۵ نماینده در شش ماهه نخست سال جاری جذب شده که از این تعداد ۷۳ نماینده حقیقی و ۲ نماینده به صورت حقوقی جذب شرکت بیمه رازی شده‌اند.

این تعداد نماینده در حالی جذب شرکت بیمه رازی شده‌اند که بیمه رازی در جذب نماینده در مدت مذکور در صنعت بیمه رتبه هشتم را از آن خود کرده و در کنار آن ۶۰ نماینده فرآیندهای قانونی فعالیت نمایندگی بیمه را پشت سر می‌گذارند.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که بیمه رازی در جذب نماینده حقوقی در صنعت وضعیت بهتری نسبت به وضعیت خود در حوزه نماینده حقیقی دارد و در بین شرکت‌های بخش خصوصی صنعت جایگاه چهارم را از آن خود کرده است.

آمار منتشر شده از سوی مدیریت امور شعب، کارگزاران و نمایندگان حکایت از آن دارد که شعب بیرجند، کاشان و ماهشهر بیشترین میزان تحقق برنامه عملیاتی خود در جذب نماینده را محقق کرده‌اند و این در حالی است که بیشترین تعداد جذب نماینده توسط شعب مشهد، کرج و اهواز به ثبت رسیده است.

اما در زمینه تولید حق بیمه نمایندگان و کارگزاران شعب تامین آینده و آپادانا بیش‌ترین حق بیمه تولیدی را از آن خود کرده‌اند که رشته‌ آتش سوزی و اتومبیل سهم قابل توجهی در پرتفوی این نمایندگان و کارگزاران دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.