×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده در بازدید از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی دزفول، با اشاره به زمان افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول طی سال جاری،گفت: با پیگیری نماینده و مسئولین دزفول، مشکلات تکمیل بیمارستان در حال مرتفع شدن است و دغدغه اصلی ما این است که خیلی زودتر از دهه مبارک فجر که زمان رسمی افتتاحیه است، بیمارگیری را آغاز کنیم.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پتانسیل خیرین شهرستان دزفول افزود: اگر بتوانیم یک قسمتی از تجهیزات این بیمارستان که تنها بیمارستان تامین اجتماعی شمال خوزستان است را از مساعدت خیرین سلامت استفاده کنیم، این قول را می دهیم به رسم امانت، تجهیز آن بخش را به نام آن خیر و یا موسسه نامگذاری و ثبت کنیم.

دکتر آفریده به زیان ۳ هزار میلیاردی تامین اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا بر ساختار تامین اجتماعی تاثیر منفی گذاشته که در همین رابطه در بخش بیمه بیکاری متحمل هزینه های سنگینی شدیم و با کاهش درآمد نیز رو به رو هستیم. 

وی تاکید کرد در جریان بروز بیماری کووید ۱۹ تمام بیمارستان های تامین اجتماعی در سراسر کشور درگیر این بیماری بودند و در حال حاضر با توجه به موج جدید بیماری تمام بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده و فعال هستند.
دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در شهرستان دزفول خوشحال هستیم و خوشبختانه این بیمارستان در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی از حمایت نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان دزفول که برای تسریع در احداث بیمارستان حمایت کردند، تقدیر کرد و گفت: این بیمارستان یک نیاز برای بیمه شدگان و مردم دزفول و شمال استان است و تنها بیمارستان تامین اجتماعی در شمال خوزستان محسوب می شود که می تواند برای مردم و بیمه شدگان این منطقه مفید باشد.

دکتر جلیلی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی شهرستان دزفول از سال ۹۴ آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: این بیمارستان در ۴ طبقه به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل؛ بخش‌های جراحی، ICU و CCU، کودکان، زنان و زایمان، داخلی و آزمایشگاه‌ و فیزیوتراپی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: همچنین طبقه همکف این بیمارستان نیز مجهز به اورژانس، درمانگاه و داروخانه است.
دکتر جلیلی به جذب نیروی انسانی این بیمارستان در مشاغل پزشکی، پیراپزشکی و اداری و پشتیبانی از طریق برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت: این آزمون در شهریور سال جاری توسط سازمان سنجش برگزار شد و منتظر حصول نتیجه هستیم.

وی افزود: برای تکمیل کادر و جذب نیروهای مورد نیاز آزمون دوم نیز در دوم آبان سال جاری توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خیرین در دزفول از ید طولایی برخوردارند، گفت: در دزفول چند بیمارستان به دست خیرین احداث و تجهیز شده است.

وی گفت: از نظر نیروی انسانی بخصوص نیروهای متخصص مشکلی نداریم و انواع مختلف تخصصها را در این شهرستان داریم.

وی ادامه داد: این قول را خواهیم داد بیمارستان تامین اجتماعی از هر لحاظ از وجود این متخصصین بهره مند شود.

احمد آوایی با اشاره به حضور فعال فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان در کنار تامین اجتماعی گفت: همه ما به عبارتی نیروی تامین اجتماعی هستیم و از هیچ کوششی برای خدمات هر چه بهتر به بیمه شدگان دریغ نخواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.