×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تکمیل شعب کشور و کامل شدن زنجیره خدمت، شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی امروز توسط پدر شهید مرتضی بصیری‌پور افتتاح شد.

شهید بصیری پور نخستین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی است.

این آیین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی صندوق و مدیران ارشد استانی خراسان جنوبی در بیرجند، برگزار شد.

مهدی قمصریان، .مدیر عامل صندوق تامین در آیین بهره برداری از شعبه جدیدالتاسیس بیرجند گفت: این شعبه در راستای اجرای تکلیف قانونی مجمع صندوق به بهره برداری رسید تا از فرصت ایجاد شده برای توسعه و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مردم شریف و صبور این استان به صورت شایسته ، استفاده شود.

وی بر ضرورت استانداردسازی و افزایش کیفیت ارائه خدمت در شعب استانی صندوق تامین با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و همچنین هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه مراجع قضایی و شرکتهای بیمه تاکید کرد.

قمصریان، فعالیت های صندوق تامین خسارت‌های بدنی را الگویی شایسته و شاخص در صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: استفاده از فناوری های نوین و حذف موانع زائد برای تسهیل ارائه خدمت به مردم ، ضروری است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی ابراز امیدواری کرد با افتتاح دو شعبه شهرکرد و یاسوج تا پایان سال جاری، پوشش ارائه خدمت صندوق در مراکز استانها، سراسری و کامل شود.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد، ریس کل دادگستری خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین نسایی، دادستان بیرجند، ذاکریان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی، توکلی، مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، سرهنگ عباسی، فرمانده پلیس راهور استان سرهنگ رضایی، فرمانده پلیس راه استان ،حسینی، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان ، سرهنگ کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند، حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.