×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانیه‌های ارتش لبنان در خصوص نقض مکرر حریم این کشور از سوی رژیم صهیونیستی

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العهد، ارتش لبنان جزئیات نقض مکرر حریم هوایی و دریایی خود از سوی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
ارتش لبنان امروز پنج شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد حریم هوایی لبنان روز چهارشنبه در فاصله زمانی ۱۰:۵۵ تا ۲ بعدازظهر ۵ بار از سوی هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نقض شد. در بیانیه ارتش لبنان آمده است هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی پرواز‌های دایره‌ای بر فراز مناطق جنوبی لبنان صورت دادند.
ارتش لبنان در بیانیه دومی در این خصوص می‌افزاید: از ساعت ۱۲: ۱۲ دقیقه تا ۱۵:۱۵ دقیقه حریم هوایی این کشور ۴ بار دیگر از سوی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی نقض شد.
ارتش لبنان همچنین با صدور بیانیه دیگری به تشریح نقض حریم دریایی خود پرداخت و اعلام کرد: روز چهارشنبه در فاصله زمانی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه تا ۱۸:۱۷ دقیقه، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی آب‌های منطقه‌ای لبنان مقابل «رأس الناقوره» را تا مسافت حدود ۱۶۶ متر نقض کردند و عناصر صهیونیستی اقدام به عملیات شناسایی در آب‌های لبنان کردند.
در بیانیه ارتش لبنان تاکید شد نقض مکرر حریم این کشور از سوی عوامل صهیونیست با نیرو‌های سازمان ملل در حال پیگیری است.
روز گذشته چهار جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی با ورود به حریم هوایی لبنان بر فراز مناطق جنوبی، شرقی و شمالی این کشور در ارتفاع متوسط اقدام به گشت زنی کردند. مردم لبنان در شهر‌های عیترون، بنت جبیل و نبطیه در جنوب و طرابلس و عکار در شمال و عرسال و بعلبک در شرق لبنان این جنگنده‌های متجاوز را مشاهده کردند.
برخی رسانه‌های لبنانی اعلام کردند چهار جنگنده متجاور رژیم صهیونیستی از نوع F ۱۶ بودند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.