×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال ۱۳۰۵ تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی در حداقل زمان و بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات طی ۹ ماه امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و مشتریان نیز تعداد ۲۲۱ هزار و ۹۳۸ فقره وام مرابحه (جعاله) به ارزش بالغ بر ۴۰ هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین در این مدت، تعداد ۹۱ هزار و ۹۷۱ فقره تسهیلات مرابحه (جعاله) به متقاضیان پرداخت شده که ارزش آن بالغ بر ۴ هزار و ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر در مجموع تعداد ۳۱۳ هزار و ۹۰۹ هزار فقره وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۴۴ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال به متقاضیان و مشتریان پرداخت کرده است.

بر این اساس، شعب و دوایر بانک کارگشایی در سراسر کشور با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی در هر روز به طور متوسط ۸۲۱ وام مرابحه و ۳۴۰ وام قرض الحسنه طی ۹ ماه امسال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود است.

نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و … از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.

لازم به ذکر است، بانک کارگشایی با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهیز و بکار گیری منابع مالی و با تلاش های گسترده نیز به عنوان پیش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.