×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی به همراه رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران و دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان زرندیه بازدید کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سفر اخیر دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی بر راه اندازی هر چه سریعتر درمانگاه تاکید و دستورات لازم برای تشکیلات و تجهیز درمانگاه ابلاغ شد تا بیمه شدگان تامین اجتماعی و کارگران شهرستان هر چه زودتر از خدمات درمانی رایگان این مرکز بهره مند شوند.
دکتر سهرابی اظهار کرد: با وجود شرایط ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه کشورمان و محدودیت‌های منابع مالی و اعتباری، عملیات ساختمانی با موفقیت به اتمام رسیده است و درمانگاهی استاندارد و در شان بیمه شدگان احداث شده است.
وی ادامه داد: مناقصه خرید تجهیزات درمانگاه در حال برگزاری است، فراخوان تامین نیروی انسانی از طریق شرکت کار و تامین انجام شده است و آزمون استخدامی در اوایل آبان ماه برگزار می شود و قبل از پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری درمانگاه خواهیم بود.
وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۳۵ متر در دو طبقه به عنوان اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان زرندیه احداث شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.