×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مؤسسه مهاجرتی، پروسه اخذ ویزا و مهاجرت به کشورهای خارجی را، آسان‌ و سریع‌ می‌کند. این شرکت‌ها با تکیه‌ بر تخصص و تجربه بالا، احتمال موفقیت در دریافت ویزا را افزایش می‌دهند. البته لزوماً هر مؤسسه‌ای از قدرت و دانش کافی برای انجام این کار برخوردار نیست.

با توجه به زمان و هزینه بالایی که برای دریافت اقامت، ویزا یا خرید ملک در کشورهای اروپایی صرف می‌شود، بهتر است در انتخاب مؤسسه مهاجرتی، هوشمندانه اقدام کنید. برای پیشبرد بهتر امور مهاجرت و رسیدن به نتیجه دلخواه، باید بهترین مؤسسه مهاجرتی را بشناسید. در این مقاله به شما در انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر کمک می‌کنیم و خدماتی را که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

مشخصات و خدمات بهترین مؤسسه مهاجرتی چیست؟

بهترین و آسان‌ترین راه برای شناخت بهترین شرکت مهاجرتی، این است که بدانیم یک شرکت معتبر و حرفه‌ای چه خدماتی ارائه می‌دهد. این شرکت‌ها دارای مشخصاتی هستند که آنها را از سایر شرکت‌های غیرحرفه‌ای، متمایز می‌کند. به این منظور در ادامه متن ابتدا چند مورد از مهم‌ترین مشخصات و خدمات مؤسسات مهاجرتی معتبر را معرفی می‌کنیم. در آخر نیز با بهترین مؤسسه مهاجرتی آشنا می‌شوید.

فعالیت رسمی و مجاز

بهترین موسسه مهاجرتی، مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی و قانونی را از نهادهای مربوطه، دریافت کرده است. اگر شناخت چندانی در مورد موسسه موردنظر ندارید، باید قبل از هر کاری فعالیت قانونی این موسسه را بررسی کنید.

برای این منظور می‌توانید از طریق سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور اقدام کنید. در این سامانه، شناسنامه شرکت‌های معتبر و مجاز در کشور درج شده است. پس از واردشدن به این سامانه می‌توانید اطلاعات شرکت را با واردکردن اسم شرکت، شناسه ملی شرکت یا شماره ثبت شرکت به دست آورید.

راه‌اندازی و به‌روزرسانی وب‌سایت

یک مؤسسه مهاجرتی معتبر از طریق راه‌اندازی وب‌سایت، دسترسی کاربران به مؤسسه را آسان‌تر می‌کند. وب‌سایت مؤسسات مهاجرتی می‌تواند منعکس‌کننده فعالیت جدی و حرفه‌ای شرکت باشد. بهترین شرکت مهاجرتی، روی پویایی و بروز رسانی وب‌سایت خود تمرکز می‌کنند. با توجه به اینکه شرایط اخذ اقامت توسط کشورهای اروپایی هرساله با تغییرات مهمی همراه است، این موارد به همراه آمار درست باید به طور مرتب در سایت به‌روزرسانی شوند.

مشاوره منظم، حرفه‌ای و صادقانه

بهترین مؤسسه مهاجرتی، از مشاورین حرفه‌ای و کاربلد برای راهنمایی متقاضیان، بهره می‌برد. یک مشاور در ارتباط با روش‌های مهاجرت، قوانین موجود و … به راهنمایی می‌پردازد. بهترین مؤسسات با مشاوره صادقانه و حرفه‌ای، مسیری مطمئن را پیش روی متقاضی قرار می‌دهند و صرفاً بر اساس منافع شرکت، عمل نمی‌کنند. متقاضی باید از تمام مراحل پیشرفت کار، مطلع باشد و به طور مرتب به او گزارش داده شود.

فعالیت در حیطه‌های مختلف مهاجرتی

یک مؤسسه مهاجرتی معتبر، در انواع حیطه‌های مهاجرتی مثل تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کاری، اقامت دائم و موقت فعالیت می‌کند. طبیعی است که از یک شرکت معتبر انتظار داشت تا خدمات مربوط به انواع ویزای مهاجرتی را به متقاضیان ارائه دهد و فقط در یک حوزه خاص فعالیت نداشته باشد.

سابقه کاری

مؤسسات مهاجرتی که در زمینه مشاوره و انجام کارهای مهاجرت، سابقه طولانی‌تری دارند بیشتر مورد اعتماد مردم هستند. این شرکت‌ها به دلیل فعالیت طولانی، بیشتر با موانع و چالش‌های مهاجرت آشنا هستند. به‌این‌ترتیب با تکیه بر دانش و تجربه کاری بالا، راحت‌تر خواسته افراد برای مهاجرت را برآورده می‌سازند.

مشخصات مهم دیگر یک مؤسسه مهاجرتی معتبر

در کنار مواردی که در بالا معرفی شد، یک مؤسسه مهاجرتی معتبر از مشخصات دیگری نیز برخوردار است:

  • داشتن وکلای دادگستری خبره
  • به‌روز بودن و به اشتراک گذاشتن جدیدترین قوانین مهاجرتی با متقاضیان
  • معرفی بهترین روش مهاجرتی متناسب با شرایط فرد
  • داشتن سابقه کاری مفید و موفقیت‌آمیز بودن درصد بالایی از پروژه‌های اجرایی
  • داشتن دفتر رسمی و نمایندگی به‌ویژه در شهر تهران
  • ایجاد راه‌های ارتباطی مختلف مثل تماس و شبکه‌های اجتماعی
  • توانایی پاسخ به تمام سؤالات مطرح شده از سوی مراجعه‌کنندگان

مؤسسه پارسی کانادا؛ بهترین مؤسسه مهاجرتی برای مهاجرت به اروپا

مؤسسه پارسی کانادا با ۱۰ سال سابقه کار و ارائه انواع خدمات مهاجرتی، یکی از بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران است. این شرکت بیشتر از ۲۰۰ کارشناس باتجربه و آموزش‌دیده را گرد هم آورده است تا پروسه مهاجرت برای متقاضیان را آسان‌تر کند.

تعدادی از بهترین خدمات و امتیازات مؤسسه پارسی کانادا

شرکت پارسی کانادا از همه مشخصات یک شرکت معتبر و مطمئن برخوردار است. این شرکت همه مجوزهای لازم را دریافت کرده است و به‌صورت رسمی و قانونی به فعالیت می‌پردازد. سابقه کاری ده‌ساله، دانش و تخصص تیم مهاجرتی پارسی کانادا را افزایش داده است.

این مؤسسه قادر است برای پروژه‌های مختلف، راهکارهای مناسب و سریعی ارائه دهد و به‌این‌ترتیب رضایت متقاضیان را جلب کند. در ادامه موارد دیگری از امتیازات مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا را مشاهده می‌کنید:

  • استخدام وکلای مهاجرتی رسمی با گواهی ICCRC
  • استخدام بیش از ۲۰۰ کارشناس آموزش‌دیده و استفاده از سیستم‌های به‌روز مشاوره‌ای
  • ارائه خدمات حرفه‌ای برای مهاجرت به بیشتر از ۸ کشور جهان از جمله آلمان، کانادا، فرانسه و…
  • کسب ده‌ها لوح افتخار از سوی مسئولین
  • راه‌اندازی وب‌سایت اینترنتی و درج اطلاعات مهم و به‌روز در آن
  • معرفی راه و روش‌های مختلف مهاجرتی به متقاضی
  • تقویت رزومه برای افزایش شانس پذیرش متقاضی
  • ارائه خدمات مختلف مهاجرتی مثل اخذ ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای استانی و…

سخن پایانی

تمایل و انگیزه افراد برای مهاجرت به کشورهای اروپایی در حال افزایش است. به طبع شرکت‌های مهاجرتی نیز در حال افزایش هستند و هر یک با روش‌های تبلیغاتی مختلفی، سعی در جذب متقاضی دارند. اما اعتماد به این شرکت‌ها و واگذارکردن امور مهاجرت به آنها، باید هوشمندانه و با آگاهی کامل صورت بگیرد. یک شرکت مهاجرتی غیرحرفه‌ای می‌تواند همه زمان و هزینه‌ای که صرف کرده‌اید را به باد دهد. از طرفی یک شرکت مهاجرتی معتبر و حرفه‌ای می‌تواند حتی چالش‌های جدی در پروژه‌های مختلف را حل کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.