×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، این آزمون با هدف ارتقای شفافیت، شایسته گزینی، استفاده از ظرفیت های داخلی و همچنین ایجاد فرصت برابر برای رشد و تعالی نیروی انسانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همکاری سازمان سنجش برگزار شد.

سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با همراهی دکتر مریم امیری مدیر درمان استان در محل برگزاری آزمون حضور یافته و روند اجرای این طرح را از نزدیک مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.

در دومین دوره آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی در استان هرمزگان، ٢٩۵ نفر از پرسنل این سازمان(١١۶ زن و ١٧٩ مرد) در بخش های بیمه ای و درمانی شرکت کردند.

لازم به ذکر است، حدود ١٢ هزار نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور در این آزمون حضور و مشارکت داشته اند.

یادآور می شود، دوره اول آزمون مدیران آینده در سال ٩٨ برگزار شد که براساس آن انتصابات و ارتقای شغلی بسیار خوبی انجام شد.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بندرعباس برگزار شد

این آزمون در یک نوبت صبح جمعه ۲۱شهریورماه با حضور یکهزار و ۷۲۴ نفر(١٢۴٩زن و ۴٧۵ نفر مرد) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، دانشگاه هرمزگان و سالن بصیرت برگزار شد.

سید فاضل حیدری بلوکی، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در جریان بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: بر اساس مصوبه و مجوز صادره از سوی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، این آزمون استخدامی به منظور جبران کسری نیرو از محل افت نیروی انسامی سال ٩٩ در دو حوزه بیمه ای و درمانی برگزار شده است.

وی تعداد مجوز استخدامی  سهمیه استان هرمزگان را در حوزه بیمه ای ٢٠ نفر و در حوزه درمان ۶۵ نفر اعلام کرد که در مشاغل مختلف از  سطح متصدی تا کارشناسی جهت خدمت به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان مشغول بکار خواهند شد.

حیدری بلوکی با اشاره به فرایند جذب نیروهای جدید گفت: پس از بررسی سطح علمی داوطلبان در این آزمون از سوی سازمان سنجش، نفرات برتر به میزان ٢ برابر ظرفیت، اعلام می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این مرحله توسط کمیته تخصصی استخدام مستقر در استان، نسبت به انجام مصاحبه های تخصصی اقدام و نفرات اول به منظور انجام مراحل  نهایی به هسته گزینش معرفی می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.