×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری دوازدهمین همایش بنیاد مالی اسلامی (FIFC 2022) در مهرماه ۱۴۰۱

دوازدهمین همایش بنیاد مالی اسلامی (FIFC 2022) با محوریت چالش‌های مالی سبز و مالی اسلامی در دو بخش حضوری و آنلاین به مدت ۴ روز توسط دانشگاه صلاح‌الدین زعیم استانبول برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، دوازدهمین همایش بنیاد مالی اسلامی (FIFC 2022) با محوریت چالش‌های مالی سبز و مالی اسلامی در روزهای ۹ و ۱۰ مهر ۱۴۰۱ به صورت آنلاین در کوالالامپور (مالزی) و در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۴۰۱ به صورت حضوری در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
این همایش ۴ روزه به زبان انگلیسی و از طریق آدرس اینترنتی https://submit.confbay.com/conf/12-th_fifc_2022 ارائه و مقالات برگزیده ضمن دریافت جایزه در نگارش کتاب مشارکت داده خواهد شد.
نگارندگان مقالات تا ساعت ۱۲ شب روز یکشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ (۲۸ جولای ۲۰۲۲) به وقت استانبول فرصت دارند مقاله کامل خود را (حداکثر ۸ هزار کلمه) از طریق وبسایت https://submit.confbay.com/conf/12-th_fifc_2022 برای داوری توسط پنل بین‌المللی ارسال نمایند. لازم به ذکر است از جمله محورهای مقالات قابل قبول این همایش مقالات با موضوعات تکافل و موارد مرتبط با آن و همچنین موضوعات اخلاق در صنعت مالی است.
همچنین بسیاری از اساتید که توسط گروه همایش شناسایی‌ شده‌اند برای نگارش فصول کتاب با موضوع مالی سبز انتخاب می‌شوند تا رئوس مطالب فصل مربوط به خود را ارا‌ئه دهند. این نگارندگان باید یافته‌های خود را در قالب فایل پاورپوینت طی جلسه آنلاین ارائه و بازخورد را دریافت کنند. سپس طی دوماه پس از جلسه آنلاین، فصل کتاب خود را با حداکثر ۸ هزار کلمه ویرایش نهایی و تکمیل و ارسال کنند. فایل پاورپوینت باید تا تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ (۸ آگوست ۲۰۲۲) از طریق ایمیل به نشانی ۱۲fifc2022@gmail.com ارسال نمایند. نگارندگانی که از پیش برای نگارش کتاب تعیین شده‌اند، از پرداخت هزینه ثبت نام معاف هستند.
برای اطلاع از برنامه همایش، جوایز مقالات برتر، سخنرانان کلیدی، راهنمای ارائه مقالات، هزینه ثبت نام و راه‌های ارتباطی اینجا کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.