×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین دوره از جشنواره‌ی ورزشی سراسری شرکت بیمه دی به میزبانی شهر ساری برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این جشنواره که روز چهارشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۲ افتتاح گردید، ۱۲۲ نفر از کارکنان ستاد و شعب سراسری بیمه دی در رشته‌های فوتسال (آقایان)، دو استقامت (آقایان)، تنیس روی میز (آقایان)، فوتبال دستی (خانم‌ها و آقایان) و دارت(خانم‌ها و آقایان) شرکت کرده و طی سه روز، به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است؛ در اختتامیه‌ی این جشنواره که روز جمعه سوم شهریورماه برگزار شد، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی، به صورت برخط در جمع شرکت کنندگان این مسابقات حضور یافته و اظهار داشت: جهان امروز، شاهد رشد مظاهر تکنولوژیکی و کاهش فعالیت‌های بدنی است. از این رو بیمه دی تلاش دارد تا با برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره‌ی ورزشی، رغبت و انگیزه‌ی کارکنان خود را به ورزش و دیگر فعالیت‌هایی که متنج به سلامتی، نشاط و خلاقیت می‌شود، افزایش دهد. چرا که این نیروی انسانی سالم، شاداب و نوآور است که می‌تواند موجب شکوفایی و تحول‌آفرینی باشد.
گفتنی است در اختتامیه این جشنواره که با حضور آقای کهنسال مدیرکل بنیاد شهید در استان مازندران و نیز جمعی از معاونین و مدیران بیمه دی همراه بود، از نفرات برتر این مسابقات ورزشی، با اهداء لوح و جوایز نقدی، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.