×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

طی مراسمی احمدرضارجبی به عنوان رئیس جدید اداره امورشعب بانک ملی ایران در استان گیلان معرفی و از زحمات سیدرسول میرخلفی رئیس پیشین این اداره امور تقدیر شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل بانک ملی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، جمعی از مدیران ارشد استانی و اعضای کمیسیون هماهنگی بانک های استان و همچنین روسای حوزه حراست، حوزه‌های ۹ گانه و شعب این اداره امور برگزار شد، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، پیگیری و اهتمام در خصوص تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ بانک را در روزهای پایانی سال قبل به دستور دکتر فرزین مدیرعامل بانک و برخورداری از اهداف از پیش تعیین شده را عامل هدفمند شدن امور دانست.
وی با بیان این که استان گیلان در جذب منابع و دیگر شاخص‌ها به موفقیت‌های در خور توجهی دست یافته است، افزود: وظیفه بانک ملی ایران همچون دیگر دستگاه‌های اقتصادی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده ، بسیار حائز اهمیت است و تلاش به منظور رفع چالش ناترازی نقدینگی در دست یابی به اهداف بانک در راستای تحقق شعار سال امری حیاتی است.
معقول اضافه کرد: راه اندازی ۱۴۰۱ واحد تولیدی در سال جاری از اهداف مهم بانک ملی ایران است که همت و یاری تمامی کارکنان و برنامه ریزی مدون در خصوص جذب منابع به راه اندازی این واحد ها کمک می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حساسیت استان گیلان و مسائل مرزی و بندری آن در استراتژی جمهوری اسلامی اشاره کرد و حضور بانک ملی ایران در این استان را در مسائل مربوط به اقتصاد بین المللی همسایگان ، اوراسیا و ارتباط ریلی و … مؤثر دانست.
محمدنور آزادی معاون شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران در ادامه این مراسم با اشاره به تأکیدهای مکرر رهبر فرزانه بر امر تولید و اشتغال در پنج سال متمادی در قالب شعار سال، تلاش در راستای تحقق این هدف بزرگ را وظیفه‌ همگان دانست که امری حیاتی در پایداری نظام و انقلاب است.
وی نام استان گیلان را یادآور غیرت، جوانمردی، مقاومت و مجاهدت های شهدای گلگون کفن این خطه در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت دانست و تصریح کرد: به هیچ عنوان نام این استان را بواسطه این مجاهدت ها و اندیشه والای مردمانش و سهم آن در اعتلای فرهنگ و آبادانی کشور نمی توان نادیده گرفت.

آزادی ضمن تقدیر از عملکرد رئیس پیشین اداره امور شعب گیلان از تلاش های معاونت این اداره نیز قدردانی کرد و خواستار تلاش جمعی مدیران استان به منظور معرفی و شناساندن استعدادهای بالقوه و بهره گیری از آنها در مسئولیت های مهم شد .
وی در ادامه انتصاب احمدرضا رجبی به سمت ریاست جدید اداره امور شعب استان گیلان را محصول خرد جمعی دانست و برخی از توانمندی‌های رئیس جدید این اداره را برشمرد.
سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به لزوم اعتماد‌سازی در بین آحاد مردم جامعه از سوی دستگاه‌های اقتصادی کشور در دوران جنگ اقتصادی تصریح کرد: با درک صحیح از مسائل تخصصی و شرایط حال حاضر کشور و برنامه‌ریزی در جهت اصلاح قوانینی که جلوی خدمت رسانی به مردم را می‌گیرد باید در جهت جبران باورسوزی هایی که در گذشته اتفاق افتاده گام برداریم.
وی با عنایت به برخی محدودیت‌های قانونی ناشی از تحریم‌های ظالمانه در مسیر خدمت‌رسانی، خواستار تداوم تزریق روحیه‌ امید در جامعه بر اساس حسن خلق کارکنان و کارگزاران دولت بویژه کارکنان خدوم بانک ها شد.
اسحاقی تأمین منابع سرمایه در گردش دستگاه‌های تولیدی را یکی از دغدغه‌های مهم سر راه تولید در استان دانست و خواستار مساعدت بانک ها در این خصوص شد.
وی ضمن اشاره به ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده توسط بانک ها آنها را از اهم موارد نیازمند به پیگیری در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید عنوان کرد و گفت: بانک ملی ایران همچون نخ تسبیح ، پیوند دهنده دیگر بانک ها و موسسات مالی با یکدیگر است و هرچه این ارتباط مستحکم‌تر باشد می‌تواند نتایج مطلوب تری را به دنبال داشته باشد.
احمدرضا رجبی رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی ایران استان گیلان نیز خدمت در استان گیلان را فرصت خدمتگزاری و آزمایش الهی خواند و استفاده از سرمایه‌های استان را لازم و ضروری دانست.
وی با عنایت به مختصات ویژه‌ جغرافیایی و انسانی ، گیلان را شایسته‌ برترین‌ها خواند و افزود : برای تعالی استان بهترین نسخه انتخاب هوشمند نقشه‌ راه بر اساس استراتژی سازمان و جدیت و تلاش برای دستیابی به اهداف است و این مهم جز با همدلی کارکنان و درنظرداشتن رضای خدای متعال و خدمت به مردم میسر نخواهد شد.
در پایان مراسم سید رسول میرخلفی، رئیس سابق اداره امور شعب استان گیلان ضمن تشکر و تقدیر از تمامی کارکنان این استان، تصریح کرد: تلاش های جمیع کارکنان این استان در سایه‌ همدلی و احساس مسئولیت منجر به اتفاقات خوب و نتایج مطلوب در کارنامه ارزیابی عملکرد استان شد.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه تحول به عنوان راهکاری نوین در کارشناسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف و عملکرد جهادی همکاران، از ارتقای جایگاه گیلان در سال ۱۴۰۱ و به ثمر نشستن تلاش ها ابراز خرسندی کرد و خاطر نشان ساخت: کسب رتبه سوم در سطح کشور حاصل تلاش همه همکاران با دانش و متخصص استان و پیگیری مستمر آنان است .
لازم به ذکر است، در این مراسم حسین خداشناس و یوسف نوروزی به عنوان معاونین این اداره امور شعب استان معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.