×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از برنامه بانک برای حمایت از ارزآوری و ارزش‌آفرینی واحدهای تولیدی خبر داد.

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با فعالین اقتصادی استان فارس اظهار داشت: واحدهای تولیدی که به عنوان برند در سطح اقتصاد ملی و بین‌الملل مطرح هستند به دلیل خوشنام بودن می‌توانند ارزش افزوده و اشتغال را در مقیاس مناسبی ارتقا دهند.

وی افزود: چنانچه برند و واحد تولیدی بتواند طرح توجیه فنی و اقتصادی را ارائه دهد، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی می‌تواند به صورت موردی امکان پرداخت تسهیلات ارزی را برای واحدهای تولیدی فراهم نماید.
شیخ‌حسینی تاکید نمود: استفاده از تسهیلات ارزی علاوه بر توجیه فنی و اقتصادی، میزان مناسب ارزآوری طرح‌های تولیدی را نیز باید به‌همراه داشته باشد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه با مدیران شرکت «یک و یک» گفت: برندهای معتبر از سرمایه‌های اقتصاد کشور هستند، برندهای معتبر می‌توانند با حضور در بازارهای بین‌المللی و جهانی ارزآوری مناسبی را ایجاد نمایند، امکان استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون برای این شرکت‌ها در راستای نوسازی ماشین آلات و فراهم سازی ارتقای صادرات محصولات فراهم است.
این مقام بانکی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون مطابق رویکردهای نوین تامین مالی امکان صدور اوراق مرابحه را با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در اختیار دارد که شرکت یک و یک از این قابلیت می‌تواند برای سرمایه در گردش بهره ببرد.
شیخ‌حسینی طی نشست با مدیران طرح در حال احداث مجتمع درمانگاهی ارم سلامت تچرا گفت: بانک توسعه تعاون همواره پرداخت تسهیلات را به بخش‌های واقعی اقتصاد اختصاص داده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون با پرداخت تسهیلات به طرح‌های ارزش‌آفرین موجبات اشتغال و ارزش افزوده را در مناطق کشور فراهم می‌آورد، این طرح در صورت تکمیل به مرکزی مهم برای ارتقای سلامت و درمان منطقه تبدیل می‌شود و موقعیت و امکانات مناسب مجتمع مزیتی برای شیراز به عنوان قطب مهم پزشکی کشور است.
در این نشست‌ها و بازدیدها سید باقر فتاحی رییس هیات‌مدیره، کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، احمد محمدی مدیر امور اعتباری، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، صیاد رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، حمید نوبهار مشاور مدیرعامل، امیر حسین موسوی مدیر امور حقوقی، مصیب کرمی مدیر امور بین‌الملل، غلامرضا کافی‌زاده مدیر شعب استان فارس، سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی و حسین سرین رییس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.