×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئولین شرکت دخانیات در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ضمن بررسی راهکارهای افزایش تولید، توسعه تجارت و صادرات محصولات دخانی، با تجار و بازرگانان بازدیدکننده از غرفه شرکت دخانیات در این نمایشگاه، به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل؛ پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت دخانیات ایران یکی از ۷۵۰ شرکت داخلی بود که در این نمایشگاه حضور یافت و محصولات خود را ارائه کرد.

غرفه شرکت دخانیات در این چهار روز محل دید و بازدید مقامات و مسئولین از جمله برخی از استانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان و صاحبان کارخانه‌های صنایع سنگین بود.

همچنین تعدادی از کارگران شرکت دخانیات، مدیران مجتمع‌های تولیدی و معاونین شرکت نیز با حضور در این نمایشگاه از غرفه شرکت دخانیات ایران بازدید کردند.

مسئولین غرفه شرکت دخانیات ایران ضمن برقراری ارتباط صمیمی با تجار و بازرگانان، در خصوص همکاری‌های مشترک، ایجاد زمینه جهت افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات و تامین مواد اولیه، با آنها تبادل نظر کردند.

همچنین در این دید و بازدیدها، نحوه صادرات محصولات شرکت دخانیات ایران مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت دخانیات ایران در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) حضور فعالی داشت و محصولاتی شامل انواع سیگارهای بهمن، تیر، فروردین، تی فور و … و تنباکوهای تولید داخل، را در معرض دید علاقمندان گذاشت.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی(ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی، به مدت چهار روز با حضور یک هزار و ۲۰۰ مهمان خارجی از ۶۰ کشور و دوازده گروه کالایی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.