×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر ضرورت شفافیت در این شرکت تصریح کرد: برخی منافع خود را در بی نظمی و عدم شفافیت دخانیات می بینند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل،محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مجمع عمومی سالیانه عادی بطور فوق العاده این شرکت که روز چهارشنبه شانزدهم شهریور ماه برگزار شد، با تقدیر و تشکر از حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، احمدی معاون اقتصادی صندوق و نماینده شرکت خدمات عمومی فولاد، باقری معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده شرکت شرکت توسعه مرآت کیش، رهگذر نماینده بانک رفاه، سلحشور نماینده سهام عدالت و بیرانوند ناظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از همه عزیزانی که با حمایت، در راستای تقویت فعالیت های شرکت دخانیات به ما کمک کردند و با پشتیبانی های معنوی خود این شرکت را در مسیر درست برای رسیدن به یک نقطه مطلوب همراهی کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: بنگاه اقتصادی و تولیدی اگر درست اداره شود، منافع آن به سهامداران هم میرسد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه سهامداران حق دارند تا مطالبات خود را بیان کنند، افزود: سهامداران انتظار دارند که سود مناسبی هم عاید آنها شود. بنابراین امیدواریم بعداز ٢ سال زیان متوالی این شرکت در سال جاری به سمت سود دهی حرکت کرده و این هدف محقق شود.

شیخان تاکید کرد: امیدواریم با تلاش همه اعضای محترم هیأت مدیره و مدیران شرکت و کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت، متفق القول و با اجرای تکالیفی که در مجمع مصوب شد، مسیری را طراحی و مشخص کنیم که شرکت آینده ای درخشان داشته و نسبت به اجرای بندهای تکلیفی مجمع متعهد باشیم.

وی با بیان اینکه ما در جلسات هفتگی و روزانه اجرای این سیاست ها را دنبال می کنیم، تصریح کرد: ما چون بنگاه تولیدی هستیم دائم درگیر عملیات‌های متعدد هستیم. بنابراین نباید از بخش سیاست گذاری، تنظیم و پیگیری این سیاست ها غافل شویم .

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه اگر این موضوعات حل و فصل نشود این بنگاه اصلاح نمی شود، گفت: برخی می خواهند این بنگاه همیشه بدون شفافیت و در بی نظمی باشد تا بتوانند منافع خود را تامین کنند اما ما امیدواریم با شفافیت اتفاقات خوبی را در شرکت دخانیات رقم بزنیم.

شیخان همچنین در پایان ضمن تشکر از زحمات سازمان حسابرسی و حسابرسان این شرکت در خصوص تنظیم گزارش دقیق و شفاف آنها گفت: بندهای حسابرسی مستند و مستدلی است که به یافته های ما مهر تأئید زده است.

وی همچنین گفت: نظارت دائمی و مستمر و تنظیم دقیق صورت های مالی در هر فصل می تواند بسیاری از اشکالات و بی انضباطی های مالی گذشته را اصلاح کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.