×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته دوم مهر ۳۶۳ شرکتی که کالا و محصول‌ خود را در تالارها و بازار فرعی عرضه کرد، ۲ میلیون و ۵۷۳ هزار تن محصول به ارزش ۲۲ هزار و ۹۵۸ میلیارد تومان عرضه داشتند. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۹ هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۱۴ مهر را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله ۶ هزار و ۴۰۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۷۰ هزار و ۸۰ تن شمش بلوم، تختال C و آرگون به ارزش یک هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد هرمزگان (#هرمز) با فروش ۵۰ هزار تن تختال C به ارزش ۹۷۵ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله ۵۶ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش ۹۱۰ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پتروشیمی تندگویان (#شگویا) با ثبت معامله ۱۶ هزار و ۲۹۲ تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش ۷۹۰ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) ۴۴ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله را به ارزش ۷۶۵ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۱۵۰ هزار تن کنسانتره، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی به ارزش ۷۳۴ میلیارد تومان هفتم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با ثبت معامله ۱۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۷۰۳ میلیارد تومان، هشتم شد.

پالایش نفت تهران/ شهید تندگویان (#شتران) با فروش ۳۳ هزار و ۶۲۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش ۶۴۳ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز با ثبت معامله ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه به ارزش بیش از ۶۰۱ میلیارد تومان دهم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.