×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
با کارمزد ۴ درصد و به‌صورت اقساطی فرش منزل خود را خریداری کنید

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و آقای فرش به امضا رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، با افزایش تعداد اقساط و با هدف گسترش فروش، تفاهم‌نامه همکاری جدید در طرح کالاکارت، با شرکت صنایع نساجی اطلس ریس کاشان با نام تجاری آقای فرش منعقد شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف جلب رضایت مشتریان و متقاضیان طرح کالاکارت و گسترش سبد محصولات خود با شرکت صنایع نساجی اطلس ریس کاشان تفاهم‌نامه همکاری جدیدی امضا کرد.
به موجب این تفاهم‌نامه که با هدف استفاده حداکثری از مزایای فروش اقساطی و به‌منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان ۲ مجموعه منعقد شده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های آقای فرش نسبت به انتخاب کالای خود اقدام و سپس با دریافت کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اقساط ۱۸ماهه و کارمزد ۴ درصد سالانه خرید خود را تکمیل کنند.
سقف این وام برای هر یک از متقاضیان حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه تعیین شده است. پیش از این همکاری ۲ مجموعه تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۲ ماهه بوده است.
«وحید اسکندری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران با اشاره به تلاش‌های صورت پذیرفته در جهت بهبود شرایط پذیرندگان از سوی بانک، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با طرح‌های ‌جدید ارائه شده، شاهد افزایش اقساط طرح کالاکارت و در نهایت رضایت مشتریان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.