×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
با نگاه ساختاری به مشکلات باید آن‌ها را بنیادی حل کرد/ تعامل بین مشتری و بانک باعث شکوفایی نظام بانکداری کشور خواهد شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کارون، در دیداری صمیمانه مدیران عامل پتروشیمی کارون و بانک ملت به تبادل نظر برای توسعه همکاری‌های فی مابین پرداختند.
علیرضا صدیقی‌زاده در این نشست که به میزبانی پتروشیمی کارون برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ساختاری برای حل مشکلات، هرچند ممکن است در کوتاه مدت اثر کمتری داشته باشد اما این مشکلات را در آینده بنیادی حل خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه تعامل بین مشتری و بانک باعث شکوفایی نظام بانکداری کشور خواهد شد، ادامه داد: تصور ما به عنوان مشتری از بانک این است که همیشه بانک‌ها با نگاهی از بالا به پایین خدمات می‌دهند اما دکتر دولت آبادی درجایگاه مدیریت در یک بانک این دیدگاه را تغییر داده و با تکریم مشتری، مقید به سرمایه‌گذاری براساس اعتماد مشتریان است.
مدیرعامل پتروشیمی کارون تاکید کرد: بانک‌ها باید در تعامل با مشتری عملکرد خود را بهبود بخشند، البته که بانک‌های دیگر و مدیران سابق بانک ملت هم تلاش خود را کرده‌اند اما ساختارشکنی و یافتن رویه‌ درست، یکی از آمال دست یافتنی هر مجموعه‌ای است.
در ادامه مدیرعامل بانک ملت با تبریک روز صنعت پتروشیمی گفت: مشتری‌مداری، تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به مشتریان جزو برنامه‌های راهبردی ما در این بانک است.
دولت آبادی خاطر نشان کرد: در بخش ارزی ۱۸ میلیارد یورو از حوزه‌های انرژی کشور مطالبات داریم و تلاشمان در جهت وصول این مطالبات برای سرمایه‌گذاری مجدد در حوزه‌های انرژی برای راه اندازی پروژه‌های سودآور برای کشور است.