×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کیوسک خبر ـ بر اساس این گزارش؛ این بانک باهدف کمک به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، رونق اشتغال و جبران بخشی از خسارات وارده به واحدهای تولیدی، بیش از ۴۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱،۱۱۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است که موجبات اشتغال‌زایی ۹ هزار نفر را نیز فراهم کرده است.
گفتنی است؛ بانک پارسیان در راستای ایفای «مسئولیت‌های اجتماعی» با تنظیم مجموعه استراتژی‌ها و سیاست‌های کلان در حوزه‌های گوناگون به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف کشور باهدف محرومیت‌زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی به انجام رسانده است.
توسعه و تعمیق اشتغال و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر با جهت‌دهی منابع قرض‌الحسنه به طرح‌های اشتغال‌زا و همکاری با سازمان‌ها و بنیادهای مردم‌نهاد که تمرکز اصلی آن‌ها بر موضوع فقرزدایی و پاک کردن غبار محرومیت از چهره محرومان جامعه ازجمله این اقدامات است.
همچنین این بانک در سال ۱۴۰۰ بر اساس منویات مقام معظم رهبری توانست با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود و در مسیر ” پشتیبانی و مانع زدایی از تولید” ، رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان گام‌های مؤثری بردارد و به‌عنوان تسهیلگر و محرک چرخه‌های اقتصاد و تجارت ، نام و جایگاه خود را بیش‌ازپیش در جامعه به‌عنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.