×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در این دیدار گفت: خوشبختانه بانک های قرض الحسنه در کشور به معنای واقعی کلمه مایع افتخار و بالندگی هستند و در دوران نسبتا کم از تاسیسشان در منطقه و جهان جایگاه بسیار فاخری را بدست آورده اند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به موفقیت های بین المللی این بانک اظهارداشت: بانک مهر ایران در جهان اسلام توانست رتبه سوم را کسب کند که این جایگاه فاخری است.

رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه درباره عملکرد بانک مهرایران تصریح کرد: در سایه تلاش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و خانواده محترم بانک مهر ایران که متشکل از ۳ هزار پرسنل جوان، تحصیلکرده و باانگیزه است، خوشبختانه خصوصا در طول این چند سال اخیر شاهد یک ارتقاء و رشد تحسین برانگیزی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: مانده منابع بانک مهرایران در سال ۹۵ حدود ۴ هزار میلیارد تومان بوده که این عدد در سال ۱۳۹۸ به ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد افزود: این بانک در سال گذشته توانسته است حدود ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۲۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کند که انصافا بسیار ارزشمند است.

امام جمعه موقت تهران ضمن تاکید بر عملکرد خوب بانک در حوزه های اشتغالزایی و کارآفرینی بیان داشت: خوشبختانه حدود ۴۰ درصد این منابع نیز در حوزه اشتغال به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: همکاری مشترک با نهادهای فعال در این حوزه مانند بنیاد برکت و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، یکی از نقاط مثبت عملکرد بانک مهرایران به شمار می آید.

رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه اذعان داشت: این بانک با نهادهایی که در عرصه اشتغالزایی و بستر رشد اقتصادی خانواده های ضعیف کارهای خوبی را ارائه داده اند، مشارکت خوبی دارد و در یک تعامل بسیار ستودنی و با معرفی بنیاد برکت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد تاکید کرد: با اقدامات موثر بانک مهرا یران از منابع جمع آوری شده به طور درست و دقیق استفاده شده است. این بانک منشاء ارزشمندی است و امیدوارم در این مسیر ازتوفیقات روز افزون برخوردار باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.