×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر مرکز بین الملل صبا باتری با حضور در غرفه بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا در راستای توسعه و گسترش همکاری های مشترک با بیان این که تاریخ و قدمت بانک ملی ایران بخشی از تاریخ کشور را تشکیل داده است، تصریح کرد: بانک ملی ایران نماد بانکداری ایران و تداعی کنند یک بانک مطمئن و مورد اعتماد است.

محمود رضا موسوی مدیر مرکز صادرات و بین الملل صبا باتری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید براین نکته که خوش نام ترین، بزرگترین و مطمئن ترین بانک در کشور به عنوان حامی تجار، مدیران بنگاه های اقتصادی و صاحبان صنایع برای تبادلات و مراودات پولی و بانکی و یا حتی مشارکت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران است، اظهارداشت: این بانک با سال ها تجربه در امور بانکداری بی شک مطمئن ترین و امن ترین شریک تجاری برای تجار و بازرگانان است.

وی به حضور فعال و پررنگ بانک ملی ایران و میربیزینس بانک دراین نمایشگاه (اوراسیا) اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران با توجه به ظرفیت های بی شمار و شبکه ارزی خوب و قوی خود در منطقه اوراسیا عملکرد خوبی را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

موسوی حوزه ارزی بانک ملی ایران را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بانک ملی ایران در مسیر ارائه خدمات پولی و بانکی در کشورهای اوراسیا به مشتریان و متقاضیان ازسایر بانک ها با اختلاف زیادی در حال حرکت است.

مدیر مرکز بین الملل صبا باتری در ادامه خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران با سرلوحه قرار دادن بانکداری اسلامی، تسهیل گر و تسریع کننده فرآیندهای تبادلات مالی برای صادرکنندگان و تجار در راستای ارزآوری برای کشور است.

وی یادآور شد: ما هم اکنون قراردادهای زیادی با شرکت های مختلف در منطقه اوراسیا منعقد کرده ایم که برای صادرات محصولاتمان قطعا از ظرفیت های ارزی بانک ملی ایران استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، تأمین پایدار منابع مالی به عنوان پشتوانه تولید توسط بانک ملی ایران از صنعت کشور می تواند سرمنشاء توسعه همه جانبه کشور باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.