×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک ایران زمین حامی نظام سلامت کشور

مسئولیت اجتماعی یکی از اصول اخلاقی تاثیرگذار در کسب و کار یک سازمان است.

هر سازمان علاوه بر فعالیت های اقتصادی و معیشتی موظف به اجرای این مهم در حوزه اجتماعی است.

در یک کلام می توان مسئولیت اجتماعی در سازمان را به وظایف و تعهدات سازمان در راستای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می‌کند، اطلاق کرد.

یکی از اقدامات مهم و موثر بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت اجتماعی حمایت از نظام سلامت کشور، کمک به بیمارستان ها، نهادهای بهداشتی و … از ابتدای شیوع ویروس کرونا بوده است.

مشارکت در راه اندازی مرکز تجمیعی واکسن کرونا در باغ موزه دفاع مقدس

مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی با حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران، مدیران ارشد بانک ایران زمین افتتاح شد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط نهادهای مالی در امور عام‌المنفعه از اقداماتی است که بانک ایران زمین بر آن تاکید ویژه‌ای دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا ما اقدامات زیادی را در راستای کمک به بیمارستان‌ها، نهادهای بهداشتی و… انجام داده‌ایم و سعی کرده‌ایم با برگزاری کمپین‌های اطلاع‌رسانی ضمن آگاه‌سازی مشتریان، از شیوع این بیماری در شعب خود نیز جلوگیری کنیم.

سید حسن سلطانی فیروز ریاست هیات مدیره بانک ایران زمین این بانک را یکی از حامیان پیگیر در حوزه نظام سلامت کشور دانست و کمک مالی و خرید اقلام بهداشتی جهت بیمارستان ها، نهادهای بهداشتی، کادر درمان و … را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط بانک از زمان شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که بانک ایران زمین تلاش می کند در حد امکانات خود به حوزه سلامت کشور کمک کند، اظهار داشت: در شرایط کنونی این موضوع را یکی از وظایف بنگاه های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

این مرکز با همکاری بانک ایران زمین، مرکز بهداشت شمال تهران، باغ موزه دفاع مقدس و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شده است.

افزایش خدمات بانکداری مجازی

با شیوع کرونا از اواخر سال ۹۸، نیاز به الکترونیکی بودن نظام بانکداری کشور به شدت احساس شد.

با ممنوعیت حضور مردم در اماکن عمومی و شروع قرنطینه، بانک‌هایی که بستر الکترونیکی شدن را فراهم کرده بودند به آسانی توانستند خدمات خود را به قوت قبل به مشتریان شان ارائه دهند.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری مجازی انجام داده است و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با آماده کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات دیجیتال سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند.

ارائه دستگاه های ساخت واکسن در راه اندازی خط تولید واکسن کوبرکت

با توجه به  شرایط کنونی در خصوص پاندمی کرونا همه ارکان کشور باید تلاش کنند که مردم با کمترین مشکل از این شرایط عبور کنند.

بر همین اساس بانک ایران زمین به منظور تسریع در فرآیند تولید واکسن و پیشگیری ابتلا و نجات جان مردم کشور، تجهیزات راه اندازی خط تولید واکسن کرونا را در اختیار مجموعه دارویی برکت قرارداد تا نیازهای فعلی با واکسن ایرانی تامین شود.

امهال تسهیلات صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

در راستای اجرای تکالیف ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف مساعدت و حمایت بانک ایران زمین، طرح “انتقال پرداخت اقساط تسهیلات ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به انتهای دوره تقسط” برای صاحبان مشاغل وکسب وکارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که موعد بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی آن ها درچهارماهه اول سال۱۴۰۰ بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده باشد در این بانک اجرا شد.

تهیه اقلام بهداشتی کرونا برای بیمارستان ها

بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر بیمارستان ها به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، طرح تهیه و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها در سراسر کشور  اجرا کرده است.

برگزاری پویش پیشگیری از کرونا

در پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خودِ آدم نمیشه» محتوای آموزشی و اثرگذار در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا، ضرورت در خانه ماندن، چگونگی گذران وقت، برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات سودمند اقتصادی و اجتماعی در خانه و تشویق و جلب همکاری مردم برای ماندن و ایجاد محیطی جذاب و تاثیرگذار در خانه در اختیار گروه‌های مردمی قرار داده است.

همچنین ارائه بسته‌های پیشنهادی در حوزه گذران سودمند وقت در خانه نیز از اهداف این‌ پویش است.