×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بازدید با توجه به درخواست مکرر بیمه شدگان، کانون بازنشستگان شهرستان و نیز پیگیری فرمانداری بندرترکمن، موضوع افزایش شیفت کاری درمانگاه از یک شیفت به دو شیفت مورد بررسی قرار گرفت و با عنایت به تعداد بیمه شدگان و کارگاه های صید ماهی و غیره که در شهرستان فعال هستند، مقرر شد موضوع پیگیری شود.

همچنین با عنایت به اینکه آمبولانس این مرکز درمانی فرسوده شده است، مقرر شد در خصوص تخصیص یک دستگاه آمبولانس پیگیری لازم به عمل آید.

در این بازدید دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با تشریح طرح های توسعه ای استان، گفت: در طول دولت تدبیر و امید با احتساب مجوزهای اخذ شده و مراکز در دست ساخت، تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان تقریبا ۱۰۰درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی اخیرا با توجه به اهمیت حفظ و ارتقاء‌ سلامت بیمه شدگان، کارگران و کارآفرینان، تشکیلات استانها را تغییر داده و بخش درمان غیر مستقیم را از دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی ارتقاء داد تا با نزدیکتر شدن به راس هرم، کیفیت خدمات ارتقاء یابد.

در این بازدید دکتر نیازی رئیس مرکز درمانی بندر ترکمن نیز گزارشی از فعالیتها و اقدامات این درمانگاه ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.