×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایران خودرو دیزل با تولید بیش از ۱۸ هزار دستگاه انواع محصول تجاری در سال ۱۴۰۲ از شکستن دوباره رکورد تولید سالانه تاریخ ۶۴ ساله خود خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات تمامی کارکنان به‌ویژه مدیرعامل سابق شرکت است و جا دارد از تمامی زحمات ایشان قدردانی کنیم.

محمدحسن محمدزاده افزود: با پشت سر گذاشتن رکورد تولید سالانه قبلی که مربوط به سال گذشته بود، موفق به دستیابی به رقم تولید ۱۸ هزار و ۵۸ دستگاه شدیم تا شاهد ثبت رکورد تولید سالانه جدید در تاریخ ۶۴ ساله شرکت ایران خودرو دیزل باشیم.

وی تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۸ دستگاه محصول تجاری تولید شده شامل ۶۶۷۲ دستگاه انواع کامیون باری و کمپرسی، ۳۹۶۰ دستگاه انواع کامیون کشنده، ۱۴۴۸ دستگاه کامیونت، ۵۰۰ دستگاه انواع اتوبوس، ۲۳۵۲ دستگاه ون و ۳۱۲۶ دستگاه انواع وانت پیکاپ است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با این میزان تولید، شرکت ایران خودرو دیزل موفق شده با تولید نزدیک به پنج برابری محصول کامیونت نسبت به سال گذشته، رکورد جدید تولید این محصول را به ثبت برساند و در عین حال در دو محصول ون و پیکاپ نیز شاهد ثبت دو رکورد تولید جدید هستیم.

ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش ایران خودرو دیزل

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به آمار فروش این شرکت در سال ۱۴۰۲، از ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم، شاهد ثبت رکورد جدید فروش خالص تاریخ ایران خودرو دیزل، رکورد جذب نقدینگی، رکورد تحویل ماهانه، رکورد تحویل سالانه، رکورد تعداد اخذ پلاک و رکورد سهم فروش خالص نمایندگی‌های شرکت بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: آمار تحویل ماهانه ایران خودرو دیزل در دی‌ماه به رقم بی‌سابقه دوهزار و ۳۳۰ دستگاه رسید که رکورد جدیدی در این زمینه به حساب می‌آید و در عین حال تا پایان روز ۲۴ اسفندماه به تعداد تحویل ۱۶ هزار و ۸۷۹ دستگاه رسید‌یم که این میزان تا پایان سال از رقم ۱۷ هزار دستگاه گذر خواهد کرد.

محمدزاده همچنین افزود: با توجه به برنامه تولید ۲۴ هزار دستگاهی سال ۱۴۰۳ و تامین و تدارک و برنامه‌ریزی انجام شده، با همت تمامی کارکنان شرکت خودرو دیزل به دنبال محقق کردن آن و ثبت رکورد جدید تولید سالانه در سال آینده خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.