×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی اروند با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برای نخستین بار در کشور موفق به داخلی‌سازی و ساخت تجهیز تحریمی «روتاری ولو» واحد پی‌وی‌سی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، این شرکت با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برای نخستین بار در کشور و همگام با شعار «رشد تولید» موفق به داخلی‌سازی و ساخت تجهیز تحریمی «روتاری ولو» واحد پی‌وی‌سی شد تا یکی از گلوگاه‌های اصلی تولید را برطرف نماید.

این تجهیز که تماماً به دست مختصصین و مهندسین شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی‌سازی شد، وظیفه انتقال پودر از واحد EPVC به سیلوهای بسته‌بندی را دارد و پیش‌تر یکی از گلوگاه‌های تولید بشمار می‌رفت که منجر به توقف تولید در بزرگترین تولید کننده PVC کشور می‌شد.
گفتنی‌ است؛ دانش فنی این تجهیز پیشتر در اختیار چند شرکت اروپایی بود که پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت پتروشیمی کشور، دسترسی به تامین آن به صورت کامل قطع شده بود.
پتروشیمی اروند از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه داخلی‌سازی تجیهزات، قطعات، مواد شیمیایی و کاتالیست هابوده است که این شرکت را به ایرانی‌ترین PVC و زنجیره کلر دنیا تبدیل کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.