×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک آغاز شد

اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ ، با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک در سال ۱۴۰۰ و با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل ، معانت اعتباری و بین الملل مدیر عامل و روسای ادارات کل حوزه مدیریت و اعتبارات ، راس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۶ فروردین آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، در این جلسات ابتدا اقدامات انجام شده ادارات کل اعتبارات ، امور بین الملل و بررسی و نظارت بر طرح ها ، مطابق برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۰ در سه جلسه جداگانه در صبح و بعد از ظهر روز شنبه ۶ فروردین ، بررسی و ارزیابی می شود.
بنابر این گزارش در ادامه جلسه ، عصر روز شنبه اهداف کمی سال ۱۴۰۱ پست بانک ایران در بخش های بین الملل ، وصول مطالبات و صدور ضمانتنامه با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل و معانت های اعتباری و بین الملل و سازمان و برنامه ریزی بررسی می شود.
این گزارش می افزاید : در ادامه این جلسات روز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ ، اقدامات سال ۱۴۰۰ ادارات کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ، مدیریت ریسک و بازاریابی و توسعه بازار ارزیابی و برنامه های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ بررسی می شود.
همچنین در روز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ اقدامات ادارات کل برنامه ریزی ، کنترل برنامه ها و پایش عملکرد واحدها ، سازمان و بهبود روشها و سرمایه انسانی و رفاه در سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ بررسی می شود.
در جلسه روز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ اقدامات ادارات کل حسابداری و امور سهام ، آمار و بودجه و خزانه داری و نظام های پرداخت بانک در سال ۱۴۰۰ ارزیابی و برنامه های بانک در سال ۱۴۰۱ در زمینه چکهای واگذاری و درآمد مشاع بررسی می شود.
این جلسات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین نیز ادامه خواهد داشت و به ترتیب به ارزیابی عملکرد ادارات کل بانکداری خرد و امور باجه ها ، امور شعب ، حسابرسی داخلی ، حقوقی ، بازرسی ، رسیدگی ، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و پشتیبانی و املاک خواهد پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.