×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از انتشارات علمی و فرهنگی، همزمان با هفته تامین اجتماعی و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی موسسه انتشارات علمی و فرهنگی، بیش از ۵۰۰ بسته کتاب از تولیدات انتشارات را در میان کادر درمان بیمارستان‌های میلاد و مسیح دانشوری توزیع کرد.

بر اساس این گزارش ۳۰۰ بسته کتاب کودک و بزرگسال برای بیماران و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و ۲۰۰ بسته کتاب نیز برای بیماران و کادر درمان بیمارستان میلاد ارسال شده است.
این بسته‌ها در بخش کودک و نوجوان و در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان موسسه انتشارات علمی و فرهنگی به شکلی زیبا و مناسب با مخاطبان آنها بسته بندی شده بود.
از جمله کتا‌ب‌های بخش کودک و نوجوان در این بسته‌ها می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه ۱۰ جلدی مگسک‌ها»، « من بهترین بچه خرس دنیا نیستم، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و…. اشاره کرد.
در بخش بزرگسالان نیز آثاری از مجموعه کتاب‌های ادبیات داستانی کلاسیک و نیز آثاری با موضوع سلامتی انتخاب و به مخاطبان اهدا شد.
این بسته‌ها به منظور قدردانی از کادر درمان این بیمارستان‌ها در درمان و کمک به بیماران مبتلا به کرونا صورت پذیرفته است.
انتشارات علمی و فرهنگی همچنین از تمامی دریافت‌کنندگان این بسته‌ها خواسته تا یادداشت‌ها و خاطرات خود درباره مواجهه با بیماری کرونا را در اختیار این موسسه قرار دهند تا در قالب مجموعه‌ای گردآوری و منتشر شود.
همچنین این موسسه طی هفته جاری ۱۲۰۰ عنوان از محصولات خود را در قالب مشارکت در کمپین «دست یاری به دشتیاری» به منظور تجهیز کتابخانه‌ها و مدارس مناطق کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان اهدا خواهد کرد.
این کمپین با هدف محرومیت زدایی علمی فرهنگی از روستاهای منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی در دست اجراست.
همچنین طی هفته گذشته ۲۰۰ بسته کتاب مختص مخاطبان کودک و نوجوان نیز میان دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ تهران که ویژه دانش‌آموزان مهاجر افعانستانی ساکن ایران است اهدا شد.
انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای ارتقا سرانه مصرف محصولات فرهنگی در میان مجموعه‌های کمتر برخوردار اجتماعی و نیز مجموعه‌های درمانی و نیز حمایت و همدلی با کادر درمان بیمارستان‌ها و بیماران تحت پوشش خود صورت داده است. همچنین  ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی و کمک به محرومیت زدایی فرهنگی از مناطق محروم ایران و ساکنان آن نیز از دیگر اهداف این برنامه‌ها طی هفته تامین اجتماعی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.