×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
انسجام مدیریتی و خلاقیت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این نمایشگاه و همایش مدیران ارشد بیمه مرکزی ، شرکت های دیگر بیمه‌گری و مدیران اقتصادی سازمانهای مختلف و بانک‌ها حضور داشته و بازدیدهای زیادی انجام شده است. یکی از مهمترین بازدید کننده‌های این همایش مدیران بانک تجارت بودند.

این مساله از آنجایی دارای اهمیت است که مدیران ارشد بانک تجارت به عنوان سهامدار عمده شرکت بیمه تجارت‌نو همواره پشتیبان و حامی این شرکت بوده و برای پیشبرد برنامه‌های خود حمایت معنوی لازم را مبذول داشتند به همین دلیل این شرکت توانسته با این پشتوانه راه چندین ساله را کوتاه‌تر و ظرف چند ماه طی کند.
آقای هیبت اله سمیع معاون سازمان و عضو هیات عامل بانک تجارت در توصیف تجارت‌نو اظهار کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو یک شرکت بیمه خلاق و نوآور است و از همه مهمتر به یکی از بانک های بزرگی متصل است. چرا که بانک تجارت یکی از بزرگترین بانکهای ایرانی و موفق است که می تواند پشتوانه محکمی برای بیمه تجارت‌نو بسازد.

نکته دیگری که برای این شرکت حائز اهمیت است، انسجام مدیریتی این شرکت است. همچنین شرکت بیمه تجارت‌نو در دنیای تکنولوژی و تحول دیجیتال خوش درخشیده و به عنوان شرکتی نوآور ظاهر شده است. بانک تجارت یک بانک موفق است و در آینده می تواند روزهای خوبی را بیشتر و بهتر از گذشته تجربه کند لذا وابستگی بیمه تجارت‌نو به بانک تجارت سبب ایجاد پتانسیل های بزرگی برای بیمه تجارت‌نو می شود.
وی در خصوص سرمایه گذاری‌های بانک تجارت نیز گفت: برای سرمایه گذاری‌‌ها نسبت‌هایی را بانک مرکزی دارد که باید آنرا اجرایی کنیم و اگر ظرفیتی خالی شود امکان افزایش سرمایه گذاری برای ما وجود خواهد داشت. در غیر این صورت در سقف سرمایه گذاری و نیاز به تغییر نداریم.
همچنین آقای مهاجر مدیر امور مهندسی با اشاره به مدیریت موفق مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو اظهار کرد: بیمه تجارت‌نو از زمان نوراللهی مدیرعامل فعلی شرکت، جان تازه‌ای گرفته است و این مساله برای مدیران ارشد بانک و شرکت بیمه و هیات مدیره ها کتمان نمانده است. این شرکت، با انسجامی که در بین مدیران رده‌های میانی و ارشد و دیگر مجموعه شرکت وجود دارد، این شرکت مسیر موفقیت را سریع می پیماید و امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حضور این شرکت در رده نخست شرکت های بیمه‌گر کشور و منطقه باشیم.

همچنین معاون سرمایه گذاری بانک تجارت، آقای عباس ابراهیمی در این بازدید حضور داشتند.