×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کارسبا در اجرای مواد ۱۱۹ و ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت در آخرین جلسه خود مدیرعامل، رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره را تعیین کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین؛ طبق اعلام دبیر خانه هیئت مدیره این شرکت، هاشم مهریار به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره، حمید ذوالفقاری در سمت رئیس هیئت مدیره غیر موظف، مسیح مشهدی تفرشی در سمت نایب رئیس هیئت مدیره غیر موظف و محمد باقرنوفلی در سمت عضو هیئت مدیره موظف تعیین و انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش گزیده ای از سوابق و پیشینه مدیریتی و اجرایی اعضای هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا به این شرح است:
۱- هاشم مهریار، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره: دانشجوی رشته مالی در مقطع دکتری و دارای سوابق مدیریت عامل و عضویت در هیات مدیره شرکت های وزارت بهداشت و درمان ، گروه آذرآب و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و …. می‌باشد. همچنین از سال ۱۴۰۰ عضو هیئت مدیره و معاون مدیر عامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا و نیز در طی شش ماه اخیر تصدی مسئولیت سرپرستی این هلدینگ را عهده دار بوده است.
۲- حمید ذوالفقاری، رئیس هیات مدیره: فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناس ارشد بوده و دارای سوابق عضویت در هیات مدیره شرکت‌های تخصصی و پیشینه اجرایی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک پاسارگاد می‌باشد.
۳- مسیح مشهدی تفرشی، نایب رئیس هیئت مدیره: دانش آموخته رشته مدیریت کسب و کارسازمان مدیریت صنعتی در مقطع دکتری حرفه ای و دارای سوابق مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره در شرکت‌های تخصصی و پیشینه اجرایی صنعتی از جمله مدیر عامل و عضو هیئت مدیره در شرکت‌های پارس خودرو، آلومینیوم ایران، معاون امور اقتصادی بنیاد تعاون بسیج، شرکت فناپ و در حال حاضر مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پرداخت الکترونیک پارسارگاد می‌باشد.
۴- محمدباقرنوفلی، عضو هیات مدیره موظف: دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی ودارای سوابق مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره شرکت‌های تخصصی متعدد از جمله معاون مدیر کل در وزارت اقتصادی و دارایی، مدیر عامل شرکت گلف اجنسی ایران، مدیر عامل شرکت سایپا لجستیک، مدیر عامل هلدینگ بازرگانی شاهد و همچنین عضویت در هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا می‌باشد.

منبع: هلدینگ سبا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.