×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات نوین بانکی و با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و توسعه سبد خدمات ارائه شده از طریق پایانه‌های خود، امکان پرداخت اقساط با شناسه تسهیلات(۱۹رقمی) از طریق خودپردازها و کیوسک‌های بانک را فراهم کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این خدمت جدید، دارندگان کارت‌های رفاه (همراه کارت، بن‌کارت و هدیه) و شتاب می‌توانند از طریق منوی “سایر خدمات-واریز با شناسه و پرداخت اقساط با شناسه تسهیلات” با استفاده از کارت‌های رفاه (بدون محدودیت) و با کارت‌های شتابی (حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال در روز)، نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات نزد بانک رفاه اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، “پرداخت اقساط از طریق کارت‌های شتابی تا سقف یک میلیارد ریال”، “پرداخت اقساط از طریق کارت‌های رفاه(همراه کارت، بن‌کارت و هدیه) بدون محدودیت مبلغ”، “عدم پرداخت کارمزد توسط دارنده کارت”، “واریز به حساب تسهیلات به صورت آنی” و …. از جمله مزایای این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است، امکان پرداخت اقساط تسهیلات از طریق خودپرداز با استفاده از عملیات انتقال وجه از کارت‌های رفاهی و شتابی مشتری به شماره کارت مجازی تسهیلات، کماکان میسر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.