×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک شهر و آستان قدس رضوی

در نشست مشترک دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و مالک رحمتی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی بر توسعه همکاری‌های مشترک با هدف حمایت از برنامه های فرهنگی آستان و پروژه های عمرانی حرم مطهر تاکید شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی در نشست امضای تفاهمنامه میان بانک شهر و آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات گسترده و سازنده این بانک در حمایت از برنامه های سازمان های فرهنگی، این مهم را در راستای توجه ویژه بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با بیان اینکه در دوره جدید برنامه حرکتی بانک، تحول جدی در توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی مدنظر بوده و خوشبختانه اقدامات شاخصی در این حوزه انجام شده است، تصریح کرد: امید داریم با اتکال به خداوند متّعال و استمداد از وجود مطهّر علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود و همکاری با آستان قدس رضوی بتوانیم نقشی مهم در پیشبرد برنامه های این آستان داشته باشیم.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه کمک سازمان های بزرگ به آستان قدس رضوی با هدف افزایش خدمت‌رسانی شایسته و رسیدگی به زائران و مجاوران حرم رضوی همواره به عنوان یکی از خواست های هموطنان و مورد تأکیدات رهبر معظم بوده است، گفت: درهمین راستا تلاش می کنیم با افزایش تعاملات، آستان قدس رضوی را در پیشبرد برنامه های خود و افزایش خدمات رسانی به اقشار مختلف همراهی کنیم.

مالک رحمتی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این نشست با اشاره به نقش بانک شهر در گسترش خدمت رسانی شهرداری ها به عنوان سازمانی بزرگ و مهم به شهروندان اظهار کرد: به امید خدا و با همکاری این بانک، قصد داریم در عرصه‌های مختلف، خدمات ارزنده‌ای برای زائران و مجاوران حرم رضوی داشته باشیم.

این گزارش می افزاید، ارائه خدمات برتر بانکی به کارکنان آستان قدس رضوی و زائران حرم علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام ، پرداخت تسهیلات به شرکت های تابعه و صدور کارت اعتباری برای آنها، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، همکاری در جهت تأمین مالی پروژه های پیشنهادی سازمان اقتصادی رضوی با استفاده از ابزارهای نوین مالی و … از مهم ترین موارد این تفاهمنامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.