×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه زیرساخت‌های خودرو برقی بین شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مِکو) و شرکت‌های بزرگ خودروساز به امضا رسید.
کیوسک خبر ـ مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، خودروسازی مدیران، گروه بهمن و کرمان موتور در حاشیه پنجمین نمایشگاه خودرو، قطعات خودرو و صنایع جانبی شهر آفتاب ۱۴۰۲ با حضور وزیر صمت با هدف ایجاد و توسعه شبکه سرویس دهی مشتریان شارژ خودرو برقی و خدمات مربوطه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

نظر به اهمیت کاهش آلودگی هوا و لزوم توسعه حمل‌ونقل برقی در کشور و با توجه به تجارب و توانمندی‌های شرکت‌ مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مِکو) در زمینه توسعه زیرساخت شارژ وسایل نقلیه برقی و خودروسازان در حوزه وسایل حمل‌ونقل و نیز در پاسخ به الزامات پیش روی صنعت خودروسازی از جمله روندهای نوین در این صنعت و حفاظت از محیط زیست، تفاهم نامه همکاری بین شرکت مکو و شرکت‌های بزرگ خودرو ساز به امضا رسید.

با امضای این تفاهم‌نامه زمینه مشارکت و همکاری در انجام مطالعات جامع در خصوص نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه‌های شارژ و گسترش شبکه خدمات رسانی بر خط و حضوری مشتریان شارژ خودرو برقی ایجاد و عملیاتی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.