×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر سعید صادقی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد مثبت شرکت در ماه های اخیر، در خصوص فعالیت های عام المنفعه گفت: از ابتدای سال جاری تمرکز مجموعه امیرکبیر، بر ارائه خدماتی بوده است که مستقیما به دست قشر کم برخوردار استان خوزستان، خصوصا شهرهای اطراف بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) رسیده و موجب ارتقاء سطح کیفی زندگی آنان گردد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی در ادامه با اشاره به خدمات این شرکت به مردم شریف استان خوزستان در راستای مسئولیت اجتماعی افزود: با توجه به اینکه بندر ماهشهر، شرکت های متعدد صنعتی را در خود جای داده است، ولی فقدان یک بیمارستان تخصصی مربوط به درمان مصدومان حوادث آتش سوزی و سوختگی به شدت احساس می شد.

وی در ادامه گفت: احداث بیمارستان سوانح و سوختگی برای اولین بار در شهرستان بندرماهشهر و شهرهای اطراف، نشان دهنده عزم این شرکت در جهت رفع نیازهای حیاتی و مهم مردم این منطقه است.

صادقی در ادامه خاطر نشان کرد گروه جهادی شهید ابراهیم هادی شرکت امیرکبیر، با اهدای هزاران بسته کالای اساسی، لوازم خانگی و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به خانواده های محروم، عملکرد درخشانی در این خصوص داشته اند.

در ادامه، سید هاشم حسینی المدنی، ضمن بیان عملکرد جمعیت هلال احمر گفت: سازمان جوانان هلال احمر بر اساس یکی از اهداف وظایف خود کماکان به جذب گسترده داوطلبان جوان اهتمام دارد و آمار کل اعضا و داوطلبان تا پایان مهر ۱۴۰۲ به یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۶۲ تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: طرح ملی سحر با ۹۰۰ درصد رشد، رکوردار رشد در طرح‌های ملی سازمان جوانان است که پشتیبان روانی جامعه بحران‌زده به‌ویژه در ساعات نخست پس از بحران است و بر این اندیشه بنیاد شده که امداد، با نجات جان و اسکان و تغذیه آسیب‌دیدگان پایان نمی‌پذیرد.

وی با تاکید بر ظرفیت های بالای این جمعیت در حل بحران های زیست محیطی کشور گفت: تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ تعداد ۶۵ هزار اصله نهال متناسب با هر اقلیم با نظارت سازمان منابع طبیعی کاشته شد ولی رکورد کاشت نهال در کمترین زمان نیز به سامانه شتاب تعلق دارد که جوانان آن توانستند در کمتر از ۲۰ دقیقه ۱۳۰ هزار نهال بکارند و این رکورد را به خود اختصاص دهند.

در پایان تفاهم نامه ای جهت افزایش همکاری های دوجانبه بین دو طرف امضا گردید و پیراهن هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدیه به مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر اهدا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.