×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقامتگاه عیانی ترامپ در پالم بیج در خطر تعطیلی قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی بی اس، رئیس جمهور آمریکا بی توجه به همه گیری مرگبار کرونا در عمارت عیانی خود در پالم بیج جشن ویژه سال نو برگزار می‌کند، اقدامی انتقاد یک عضو کنگره آمریکا را در جهت تعطیلی این عمارت برانگیخته است.
یک عضو مجلس نمایندگان در فلوریدا از شهرداری پالم بیج خواسته تا در جهت تعطیلی اقامتگاه رئیس جمهور به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جشن سال نو اقدام کند. این مقام ایالتی فلوریدا یادآور شده مارالاگو یک باشگاه است و برابر با قوانین باید از آیین نامه‌های ویژه مقابله با کرونا از جمله استفاده از ماسک پیروی کند. در غیر این صورت باید جریمه و تعطیل شود.
تفرجگاه مارالاگو رئیس جمهور آمریکا در فلوریدا همزمان با شب سال نوی میلادی میزبان یک مهمانی بزرگ با حضور رودی جولیانی، وکیلش، وانیلا آیس، خواننده، ژان پیرو، مجری فاکس نیوز، دو تن از مقامات ارشد کنگره و خانواده اش بود. این مهمانی در حالی برگزاری شد که هیچ یک از تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ رعایت نشده بود و همه مهمانان بدون آنکه ماسک به دهان بزنند در این مراسم شرکت کردند.
ویدئو‌های منتشر شده از این جشن نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰۰ مهمان که هر کدام ۱۰۰۰ دلار برای دیدار با رئیس جمهور در این مهمانی پرداخت کرده اند، در این مراسم که با خوانندگی وانیلا آیس گرم شده بود، شرکت کردند.
رئیس جمهور آمریکا علاوه بر کارنامه ضعیف خود در مقابله با همه گیری کرونا، اعتقادی به شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با این ویروس مرگبار ندارد.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.