×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عباس سام نژاد مدیر کل اموال تملیکی استان کرمان در دیدار کارکنان اداره متبوع خود با اعضای کارگروه پایش و نظارت سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه به برکت شهدا و نگاه شهدای بزرگواری چون سردار دلها حاج قاسم عزیز، گره های زیادی از امور اداره کل تملیکی کرمان باز شده است، تصریح کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی را با همه دستگاه های اجرایی و نظارتی سطح استان داریم که در این خصوص اصل عزت نفس و کرامت سازمان و کارکنان مورد تأکید ویژه است.

کیوسک خبر ـ وی همکاران خود را جهادگران عرصه دفاع از حقوق ملت توصیف و خاطرنشان کرد: فردی که در قامت کارمند و عامل سازمان اموال تملیکی با کمترین چشمداشت، از اولین ساعات صبح تا پاسی از شب در مسیر جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال حرکت می کند، بی شک در نزد خداوند اجر جهادگر را دارد و ماجور است.

سام نژاد در تشریح مهمترین اقدامات خود در چهارماهه اخیر، گفت: راه اندازی اتاق فکر به منظور بهره از تجربیات گرانسنگ کارکنان مجرب، برگزاری بیش از پنجاه جلسه کاربردی با مدیران دستگاه های مرتبط با سازمان، پیگیری مجدانه در خصوص ساختمان اداری و انبار به ویژه در سیرجان، اقامه نماز جماعت و تکریم ایثارگران شاغل در اداره کل از موارد مهم انجام شده در چهار اخیری است که بنده توفیق در این سنگر را یافته ام.

مدیرکل اموال تملیکی کرمان تهیه مسکن را از اولویت کاری برای کارکنان این اداره کل بیان کرد و اظهار داشت: برای اختیار کردن مسکن مناسب و در شأن کارکنان استان، پیگیری های مطلوبی داشته و خواهم داشت و ان شاءالله مسکن را که به عنوان یکی از عوامل مهم انگیزشی کارکنان به حساب می اید، ویژه در دستور کار دارم و تا نتیجه نهایی دنبال خواهم کرد.

سام نژاد تعهد فروش تعیین شده توسط هیئت مدیره را هشتصد میلیارد ریال بیان کرد و گفت: خوشبختانه با همت شبانه روزی همه همکارانم این عدد به پانصد و ده میلیارد ریال رسیده که نسبت مدت زمان قبل از حضور بنده ۳۰۰ درصد رشد قابل مشاهده است.

این مسئول در خصوص تعیین تکلیف بزرگ دوره مدیریت خود بیان داشت: فروش هواپیمای فوکر و سامان دهی کالاهای متروکه استان هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که تا این تاریخ هشتاد کانتینر تعیین تکلیف شده اند، از مهمترین امور در این حوزه به شمار می آید.

وی تعداد پرونده های تشکیل شده در سال‌جاری را یکهزار و ۴۰۹ فقره اعلام کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد دو هزار و ۵۷۰ فقره پرونده در قالب دو هزار میلیارد ریال کالا تعیین تکلیف کرده ایم.

سام نژاد در پایان و در توضیح مهمترین معضل اداره کل اموال تملیکی کرمان، بیان داشت: کمبود نیروی انسانی و نبود ساختمان مناسب و شایسته برای سایت اداری و انبار، دو معضل بسیار مهم و حیاتی است که امیدوارم با اهتمام مدیران ارشد سازمان، اتفاقات خوب و عاجلی را در این دو مقوله شاهد باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.