×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی؛ غلامرضا ملکی گفت:باتوجه به اقدامات استان نسبت به اختلاط بهینه‌ی گندم تولید استان با گندم وارداتی که از سطح کیفیت بالاتری برخوردار است، کیفت آرد و نان تولیدی استان افزایش یافته است.

ملکی با اشاره به اینکه مقدار تولید گندم استان مرکزی حدود ۲ برابر نیاز سالیانه استان است بطوریکه که بخشی از گندم این استان به دیگر استان ها ارسال می شود افزود: درخواست استان برای دریافت گندم از خارج استان تنها به منظور اختلاط و افزایش کیفیت آرد و نان تولیدی استان است که این استان به لطف همکاران و در راس آنها مدیریت عالی شرکت بازرگانی دولتی ایران نسبت به ورود گندم با کیفیت  اقدام کرده است.

وی مقدار ارسال گندم کیفی به استان را در سه ماهه ی نخست سال ۹۹ نسبت به سال گذشته بیش از ۲/۵ برابر دانست وگفت: این اقدام نوید بخش افزایش بیشتر کیفیت آرد ونان در ماههای آتی است.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان مرکزی همچنین به مقدار خرید تضمینی گندم درسالجاری اشاره کرد و گفت: از شروع عملیات خرید تضمینی گندم تاکنون ۱۵ هزار و ۴۷۱ تن گندم در شهرستان ساوه خریداری شده است و خرید تضمینی گندم در سایر نقاط استان از ابتدای تیر ماه آغاز می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.