×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر واحد کنترل کیفی فولاد مبارکه گفت: شاخص کیفی فولاد مبارکه در آبان ماه معادل ۹۰.۸ برآورد شده و این عدد بیانگر افزایش شاخص ۳.۳ درصدی نسبت به عملکرد ۸۷.۵ سال گذشته بوده است.

به گزارش کیوسک خبر، علیرضا کی یگانه به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت در گفت‌وگو با ایراسین با بیان اینکه کیفیت یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای ماندگاری در فضای رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی است، اظهار داشت: این در حالی است که در گذر زمان با توجه به تغییر فضای رقابتی و تغییر خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، همواره تعاریف جدیدی از کیفیت مطرح شده است.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه با توجه به مأموریت و جایگاه خود در صنعت فولاد، به ‌عنوان تولیدکننده یک محصول میانی منطبق بر سفارش مشتری، همواره ارتقای کیفیت محصولات را هدف استراتژیک بلندمدت خود می‌داند، ادامه داد: حضور موفق در بازارهای صادراتی، تولید سهم عمده ورق فولادی داخلی و سطح رضایت مشتریان از محصولات گواه موفقیت سازمان در نیل به این هدف بوده است.

مدیر واحد کنترل کیفی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف خود در حوزه افزایش کیفیت محصولات در فولاد مبارکه برنامه ریزی برای ارتقای شاخص بازده کیفی شرکت هر ساله در دستور کار است و مطابق با برنامه پیش می‌رویم، ادامه داد: ما بر این باوریم که رشد کیفیت یکی از شاخص‌های اصلی پایداری صنایع است و از این رو همواره برای ارتقای آن تلاش می‌کنیم.

افزایش۳.۳ درصدی شاخص کیفی در محصولات فولاد مبارکه

وی با بیان اینکه شاخص کیفی فولاد مبارکه در آبان ماه معادل ۹۰.۸ برآورد شده و این عدد بیانگر افزایش شاخص ۳.۳ درصدی نسبت به عملکرد ۸۷.۵ سال گذشته بوده است، تصریح کرد: فولاد مبارکه در زمینه شاخص بازده کیفی در سال جاری جلوتر از برنامه ریزی انجام شده عمل کرده چرا که آنچه برای سال جاری تعریف شده بود معادل شاخص سال گذشته بود.

کی یگانه با بیان اینکه شاخص بازده کیفی شرکت بر اساس وزن مطابق سفارش تقسیم بر وزن خروجی محصول در کل شرکت تعیین می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که این افزایش کیفیت به دلیل شناخت عیوب در بخش‌های مختلف فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد بوده است که طی یک سال گذشته اقدامات شاخصی برای برطرف سازی آن انجام شده است.

وی افزود: باید توجه داشت که افزایش کیفیت تختال با شناسایی و برطرف کردن عیوب آن و همچنین پوسته تولید شده در نورد گرم نقش اساسی در افزایش شاخص کیفی در فولاد مبارکه داشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.