×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پنجم خردادماه ۱۴۰۲، نهمین دوره همایش ایران ریتیل آواردز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ نهمین دوره از همایش سالانه اهدای جوایز برترین‌های صنعت مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر کشور با نام ایران ریتیل اواردز ۲۰۲۲ در تاریخ پنجم خردادماه برگزار شد.

در این رویداد همچون سال‌های گذشته برترین مراکز خرید، هایپرمارکت‌ها و برندهای مختلف صنعت ریتیل بر اساس معیارهای مختلف انتخاب شدند و همچنین غرفه‌های برتر نمایشگاه ایران ریتیل شو مورد تقدیر قرار گرفتند.

فروشگاه رفاه نیز به عنوان پرچمدار صنعت خرده فروشی کشور همانند سالیان گذشته در این همایش حضور داشت و موفق شد تندیس بهترین عملکرد در توسعه شعب را دریافت نماید.

در سال‌های اخیر عواملی مانند: شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های اقتصادی، کاهش قدرت خرید مردم و … باعث شد تا کسب و کارهای بسیاری با ورشکستگی مواجه شوند یا حداقل به سختی به کار خود ادامه دهند؛ اما در همان دوران رسانه‌ها از افتتاح چند فروشگاه رفاه در هر ماه خبر دادند، افتتاحیه‌هایی که با استراتژی توسعه شتابان، رفاه را به جشن ۱۴۰۰ فروشگاه در سال ۱۴۰۰ رساند.

رفاه تنها در سال ۱۴۰۱ موفق شد مجموع متراژ سطوح فروش خود را ۴۰ هزارمتر افزایش دهد، فروشگاه رفاه با راه اندازی بیش از ۴۰ شعبه در ۳۲ شهر توانست تقریبا در ۹۰ درصد استان‌های کشور حداقل یک فروشگاه و در برخی استان‌ها بیش از ۲ فروشگاه راه اندازی نماید، در سال‌های گذشته فروشگاه رفاه با سیاست تاسیس فروشگاه از کلانشهرها تا روستاهای مرزی بار رونق تولید در واحدهای کوچک و متوسط شهرهای کوچک و روستاهای دور افتاده را با استفاده از ظرفیت گسترده این فروشگاه در زمینه‌های متعددی همچون: تولید، اشتغال‌زایی، فروش و … به دوش کشیده است.

البته این آمار تنها از آغاز سال ۱۴۰۱ تا کنون بوده و فروشگاه رفاه در تمامی استان‌های کشور با تعداد شعب بالا درحال فعالیت است.

حضور پررنگ فروشگاه رفاه در تمامی دوره‌های همایش ایران ریتیل آواردز
سرکار خانم آذین ملکی مدیر واحدهای روابط عمومی، بازاریابی و رفاه رسانه فروشگاه رفاه با حضور در این همایش، تندیس بهترین عملکرد در توسعه شعب را دریافت نمود.

ایشان پس از دریافت این تندیس گفت: رفاه توانسته در شرایط سخت اقتصادی همواره با توزیع بی‌نقص کالاها و تخفیفاتی بی‌همتا کمک‌رسان مشتریان خود باشد و بحث توسعه را تا عبور از مرز هزار و چهارصد شعبه ادامه داده و بیش از پانزده هزار شغل مستقیم و پایدار ایجاد نموده است.

اما محبوبیت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود، نوآوری‌های متعدد از جمله: راه‌اندازی فروشگاه‌های مگاهایپرعمده فروشی نوین برای اولین بار در کشور، حضور در زمینه‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی، ایجاد تنها مرکز آموزش متخصصان صنعت خرده‌فروشی در کشور، پیشبرد طرح اعطای نمایندگی به صورت گسترده، برگزاری کمپین‌ها و جشنواره‌های همراه با تخفیف و جایزه به نفع مشتریان و … شاید از دیگر دلایلی باشد که باشگاه مشتریان رفاه از مرز بیست میلیون مشتری وفادار عبور کرده است.

رفاه تلاش کرده تا شعبات خود را در شهرهای کوچک و جمعیت کم نیز بیشتر و بیشتر کند تا مردم عزیز ایران در سراسر کشور بتوانند به راحتی از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوند.

در انتها باید بگویم این تندیس ارزشمند و تمامی افتخارات دیگر فروشگاه رفاه با زحمات بی‌وقفه و دلسوزانه همکارانم در سراسر ایران به دست آمده است و تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها باعث شده تا نام رفاه معنایی دیگر از واژه اعتماد باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.