×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک کارآفرین در راستای حمایت از بخش سلامت و دارو که از برنامه‌های اصلی این بانک به شمار می‌آید، جدیدترین شعبه خود را در بیمارستان عرفان شهر تهران افتتاح کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ با حضور دکتر احمدبهاروندی مدیرعامل و سهراب صادقی، مجتبی پیرهادی و علی اصغر تقوی اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک، جدیدترین شعبه بانک کارآفرین بصورت رسمی افتتاح شد.

بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رویکرد خدمات کاربر پسند، تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده و در این راستا طی دو سال گذشته شعب مختلف این بانک با رویکرد ارائه خدمات نوین در سطح بانکهای بین المللی و با طراحی منحصر به فرد راه اندازی و افتتاح شده است.
شعبه عرفان (کد۵۳۰۰۵۲۱) که بر اساس هویت بصری جدید این بانک طراحی و تجهیز شده، در آدرس سعادت آباد، بلوار سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه هفدهم،پلاک ۵۴ طبقه همکف بیمارستان عرفان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان ارجمند است.

بانک کارآفرین به عنوان بانک حامی بخش سلامت و دارو سالهاست که تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش به کار بسته و با ارائه محصولات متنوع در بخش سلامت و دارو سعی کرده است تا یار همیشگی بخش سلامت هموطنان خود باشد.
شعبه بیمارستان عرفان از سال ۱۳۸۵ راه اندازی شد تا ضمن حفظ رفاه حال مشتریان و کادر پزشکی خدمات خود را در اسرع وقت به هموطنان عزیز ارائه کند.

بر همین اساس نیز در مراسم افتتاح شعبه جدید تاکید شدکه در آینده نزدیک شاهد معرفی محصولات متنوع در بخش سلامت خواهیم بود تا بیماران و پزشکان و کادر درمان بتوانند با استفاده از این محصولات متنوع جدید خدمات ارزنده تری از بانک کارآفرین دریافت کنند.
در ادامه این مراسم شادی هاشمی مدیر پشتیبانی بانک با ارائه گزارشی از روند بازسازی و آماده سازی شعبه عرفان ابراز امیدواری کرد که در راستای تجهیز و نوسازی شعب نوین بانک کارآفرین در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعب دیگر بانک کارآفرین در تهران و شهرستانها خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.