×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی/ لاپید: خاورمیانه خانه ماست، هیچ‌جا نمی‌رویم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز سفارت این رژیم در ابوظبی را افتتاح کرد.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای از انجام مراسم میزوزا (میزوزا نماد مذهبی یهودیان که در ورودی اماکن قرار داده می‌شود) در سفارت این رژیم در ابوظبی با مدیریت لاپید و نورا الکعبی، وزیر فرهنگ و جوانان امارات خبر داد.

او مدعی شد: افتتاح سفارت “اسرائیل” در ابوظبی یک لحظه تاریخی است و ما امروز اینجا هستیم چون “صلح و همکاری در مقابل جنگ‌ها و خصومت را انتخاب کردیم”.
لاپید ادامه داد: “اسرائیل به صلح با تمامی همسایگان خود اهمیت می‌دهد، این یک لحظه تاریخی بوده و یادآور این نکته است که مردم تاریخ را می‌سازند، مردم تاریخ را می‌فهمند و آماده تغییر آن هستند، مردمی که آینده را به گذشته ترجیح می‌دهند، در واقع توافقنامه‌ها را رهبران امضا می‌کنند اما صلح را مردم می‌سازند”.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: کاری که ما امروز اینجا انجام می‌دهیم آخر راه نیست، آغاز از اینجا است و از این مکان راه را آغاز می‌کنیم.

او در ادامه گفت: ما هیچ کجا نمی‌رویم، خاورمیانه خانه ما است و ما در اینجا می‌مانیم و از همه کشورهای منطقه می‌خواهیم این مساله را به رسمیت بشناسند و بیایند و با ما صحبت کنند.
لاپید پیشتر به محض ورودش به امارات مدعی شده بود: تل‌آویو و ابوظبی با هم تاریخ را می‌سازند و افتخار می‌کنم که در اولین سفر رسمی به امارات، نماینده اسرائیل هستم.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با توییت عکسی از خود سوار بر هواپیما این سفر را “تاریخی” خوانده بود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.