×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعمال قوانین سختگیرانه‌تر برای مسافرانی که از انگلیس به آمریکا می‌روند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری ایندیپندنت، در پی شیوع گونه جدید کرونا در انگلیس، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا از اعمال قوانین سختگیرانه‌تر برای مسافرانی خبر داد که از انگلیس به مقصد آمریکا سفر می‌کنند.
بر اساس این گزارش، مسافران خطوط هوایی که از انگلیس عازم آمریکا می‌شوند، می‌بایستی سه روز پیش از سفرشان، اقدام به انجام آزمایش کرونا کرده باشند و جواب آزمایش آن‌ها منفی از آب در آمده باشد.
طبق اعلام بیانیه‌ای که «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» آمریکا (CDC) در روز کریسمس (امروز) منتشر کرد، مسافرانی که از انگلیس به آمریکا سفر می‌کنند، در صورتی که نتوانند سندی مکتوب از یک تست آزمایشگاهی در خصوص منفی بودن ابتلایشان به کرونا ارائه دهند، از سوارشدن آن‌ها به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد.
بر اساس اعلام این مرکز، این قوانین جدید قرار است از تاریخ ۲۸ دسامبر اجرایی شود.
بر اساس گزارش ایندیپندنت، این قوانین محدودیتی جدید، تقریبا یک هفته پس از آن اعلام می‌شود که بسیاری از کشور‌های جهان مرز‌های خود را به روی مسافران انگلیسی به خاطر نگرانی‌ها از گونه جدید کرونا بسته اند.
چین، کانادا و بیشتر کشور‌های اوروپایی، تمامی پرواز‌ها از انگلیس را ممنوع اعلام کرده اند. این در حالی است که پس از مخالفت فرانسه با پذیرش رانندگان کامیون انگلیسی، مادامی که آزمایش کرونا نداده اند، بخش‌هایی از کنت انگلستان به منطقه پارک کامیون‌های بزرگ تبدیل شده است.
گفتنی است پیشتر نیز شهردار نیویورک در سخنانی از فرمان قرنطینه اجباری تمامی مسافرانی خبر داد که از انگلیس عازم این شهر می‌شوند.
«بیل دو بلازیو» در سخنانی با اعلام این خبر افزود نمایندگان شهردار به هتل‌ها و خانه‌های افرادی که از انگلیس آمده اند، اعزام می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها قرنطینه دو هفته‌ای را به اجرا در آورده اند یا خیر.
انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.